نماد سایت نقش اقتصاد آنلاین

اجلاس مدیران و دومین مجمع صف و ستاد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال جاری برگزار شد

 

با هدف بررسی عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا این برهه از سال جاری و هم‌افزایی بیشتر بین ستاد مرکزی و مدیریت شعب بانک در استان‌ها برای دستیابی به اهداف برنامه‌ریزی شده، مجمع صف و ستاد سه ماهه تابستان ۱۴۰۲ برگزار شد.

مجمع صف و ستاد سه ماهه دوم سال ۱۴۰۲ بانک در مشهد مقدس و در جوار حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل، رؤسای ادارات کل ستادی و مدیران شعب بانک در استان‌ها برگزار شد.
منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ۱۵۶ همت در پایان سال ۱۴۰۱ به ۲۱۱ همت در پایان شهریور ۱۴۰۲ رسیده و رشدی بیش از ۳۵ درصد را تجربه کرده است. مهریار به عنوان یکی از جدیدترین طرح‌های بانک موفق شده نظر مساعد سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف را جلب کند و تا کنون بیش از ۱۸۰۰ دستگاه در چارچوب این طرح با بانک همکاری کرده‌اند. بیش از ۲۹هزار تنها در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲ میلیون فقره افتتاح حساب جدید در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران صورت گرفته که بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار فقره معادل ۶۷ درصد آن به‌صورت آنلاین انجام شده است. همچنین یک میلیون و ۳۰۰هزار فقره وام در بازه زمانی مذکور پرداخت شده که ۴۲ درصد آن نیز به‌صورت آنلاین بوده است.
در جلسه مجمع صف و ستاد سه ماهه دوم سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق منابع ۲۵۰ همتی در پایان سال نیز صورت گرفت.

خروج از نسخه موبایل