نماد سایت نقش اقتصاد آنلاین

دستاوردهای عظیم فولاد مبارکه به دانش‌آموزان و دانشجویان اطلاع‌رسانی شود

 

دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت صمت در بازدید از فولاد مبارکه

دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت صمت در جریان بازدید از فولاد مبارکه در جلسه‌ای با معاون سرمایه‌های انسانی و مدیر گزینش فولاد مبارکه ضمن تحسین کارهای عظیم انجام‌شده در این شرکت بر اطلاع‌رسانی این پیشرفت‌ها و دستاوردها به جوانان کشور اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان تأکید کرد.

به گزارش نقش اقتصاد، محمدرضا زین‌الدینی دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت صمت، اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌شده در فولاد مبارکه و سایر شرکت‌های مشابه را بهترین اقدام در مسیر تحقق راهبردهای جهاد تبیین که مورد مقام معظم رهبری است، دانست و گفت: آگاهی جوانان از این موفقیت‌ها که پس از انقلاب اسلامی به‌ دست ‌آمده است، افزایش روحیه، تزریق امید و خودباوری را به همراه دارد.

وی به‌کارگیری تکنولوژی‌های جدید در فولاد مبارکه را تحسین کرد و عدم توقف فولاد مبارکه باوجود تحریم‌های شدید ظالمانه و حمله سایبری را نشان از توانایی مهندسان و کارکنان فولاد مبارکه دانست.

دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت صمت در ادامه از فعالیت‌های گسترده و به‌کارگیری روش‌های نوین در حوزه منابع انسانی و همچنین از زحمات هسته گزینش و رویکرد توسعه و ارتقای سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه تجلیل کرد.

خروج از نسخه موبایل