نماد سایت نقش اقتصاد آنلاین

شرکت هواسازان نیک تدبیرتولید و تعمیر کمپرسورهای اسکرو و درایرهای تبریدی و جذبی را انجام می دهد

 شرکت هواسازان نیک تدبیراصفهان با بیش از 12 سال سابقه در زمینه تولید و تعمیر کمپرسورهای اسکرو، درایرهای تبریدی و جذبی و سایر تجهیزات مرتبط با خطوط هوای فشرده فعالیت دارد.

مهندس بیژن غلامپور مدیرعامل شرکت هواسازان نیک تدبیر درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت هواسازان نیک تدبیرفعالیت خود را بر پایه رعایت اصول علمی و تکنولوژی روز ، از سال 1387 آغاز نمود و با دیدگاه رعایت اصل مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع توانست اطمینان بسیاری از کارخانجات را به خود جلب نماید و خلاء حضور یک مجموعه پر قدرت در زمینه تولید ، تعمیر و خدمات به روز کمپرسورهای اسکرو در استان اصفهان را پوشش دهد در حال حاضر محصول نهایی خود را با نام تجاری ایرنت به بازار عرضه می نماید.

 

غلامپور: شرکت هواسازان نیک تدبیر در زمینه تولید و تعمیر کمپرسورهای اسکرو، درایرهای تبریدی با خطوط هوای فشرده فعالیت دارد    
وی با اشاره به اینکه شرکت هواسازان نیک تدبیر اصفهان درزمینه طراحی و اجرای خطوط هوای فشرده ، کمپرسورخانه و تجهیزات مربوطه فعالیت دارد، تصریح کرد: بیش از 12 سال شرکت هواسازان نیک تدبیر در زمینه تولید و تعمیرکمپرسورهای اسکرو درایرتبریدی ، درایر جذبی و سایرتجهیزات جانبی مرتبط با خطوط هوای فشرده فعالیت دارد و در این شرکت اکیپ خدمات، تولید و تغییرات بصورت مجزا یکسری کارهای انحصاری بر روی کمپرسورها انجام می‌دهند.

مهندس غلامپورابرازداشت: محصولات شرکت هواسازان نیک تدبیر علاوه بر فروش در استان اصفهان به سراسرکشور همچون یزد، اصفهان، شیراز، کرمان، سیرجان و عسلویه نیز ارسال می‌شود.
وی افزود : درشرکت هواسازان نیک تدبیراصفهان ما درصدد هستیم با توسعه و بهره مندی از مدیران ، محققان زبده و کوشا ، علاوه بر افزایش محصولات تولیدی ، موجب افزایش کیفیت محصولاتمان نسبت به تولیدات مشابه خارجی گردیم .

مهندس غلامپورتاکید کرد: می خواهیم سرآمد در زمینه اشتغال زایی ، جوان مداری و شایسته سالاری باشیم و در نهایت حضور در بازار جهانی از اهداف بلندمدت ما خواهد بود .وی درپایان سخنان خود درخصوص صادرات شرکت هواسازان نیک تدبیراصفهان گفت: کمپرسورهای شرکت هواسازان نیک تدبیراصفهان به دلیل کیفیت بالا به کشورهای عراق و سوریه صادر می‌شود.

فرهادی: مراحل بروکراسی اداری صنعتگران را خسته و آنها را از ادامه کار بازمی‌دارد
مهندس محمدعلی فرهادی مدیر بازرگانی شرکت هواسازان نیز درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : ما درشرکت هواسازان نیک تدبیربا سابقه 12  سال فعالیت در زمینه تولید انواع کمپرسورها، هر ساله محصولات جدیدی به بازار عرضه می‌کنیم وخوشبختانه موجب کمک‌های بسیار به صنعت شده است.

وی خاطرنشان کرد: ازجمله اینکه توانستیم QOP را به ثبت برسانیم. این قطعه که در تمامی صنایع بخصوص صنعت نفت و گاز، صنایع فولاد و ذوب آهن و نساجی کاربرد دارد، روغن و آب را ازخطوط جدا کرده که در نهایت محصول باکیفیتی را ارائه می‌دهد و موجب ارزآوری برای کشورمان می‌شود، چرا که کمپرسورهای چیلی را نمی‌توان به راحتی به کشور وارد کرد و اکثراً بصورت قاچاق و ضایعات وارد کشورمان می‌شود.

مهندس فرهادی افزود: در نظر داریم طی همین سال عضو شرکت‌های دانش بنیان شویم تا بتوانیم از مزایای آن بهره‌مند شده و در کنار آن محصولاتمان را به عنوان دانش‌بنیان به ثبت برسانیم.
وی پایان سخنان خود گفت: انتظار حمایت از وزارت صمت را داریم تا کمتر در دام بروکراسی اداری قرار بگیریم، چرا که انجام این مراحل صنعتگران را خسته کرده و آنها را از ادامه کار باز می‌دارد.

شِکری‌زاده: به عنوان اولین شرکت با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه مهاجر اصفهان فعالیت داریم
مهندس روح‌الله شِکری‌زاده مدیر فنی شرکت هواسازان نیک تدبیر اصفهان درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : به جرات می‌توان گفت اولین شرکتی هستیم که توانستیم با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه مهاجر اصفهان فعالیت داشته باشیم و در بحث آموزش با جدیت عمل کنیم.

وی بیان داشت: علاوه بر آموزش پرسنل درشرکت هواسازان نیک تدبیر اصفهان ، آنها را به شرکت‌های دیگر برای انجام خدمات پس از فروش اعزام می‌کنیم.

مهندس شِکری‌زاده عنوان داشت :درعرصه تولید وبومی سازی کمپرسورهای اسکروودرایرهای تبریدی می خواهیم پیشتازباشیم وازطریق افزایش کیفیت محصولاتمان نسبت به محصولات مشابه خارجی مبتنی بر روش های نوین ،علاوه بر فراهم کردن نیاز کشور،مانع خروج ارز نیز گردیم.

وی درپایان سخنان خود گفت : این ماموریت با تمرکز شرکت بر آینده پژوهی ، اعتماد و اعتقاد بر تحقیق و نیروی داخلی محقق وهمزمان ما متعهد به تحقیق،توسعه و نوآوری مداوم در حیطه کاری خود هستیم تا برای آینده آماده شویم.

 

اطلاعات تماس :

  • آدرس : اصفهان، منطقه صنعتی دولت آباد، انتهای خیابان بهارستان 46، پلاک 7
  • واحد خدمات پس از فروش : 16-09139256015
  • واحد فروش : 18-09139256017
  • واحد مالی : 09135944954
  • دفتر مرکزی : 03145838297
خروج از نسخه موبایل