نماد سایت نقش اقتصاد آنلاین

برگزاری مزایده ب – ۱۴۰۳ فروش املاک مخابرات منطقه خوزستان

شرکت املاک مخابرات ایران در نظر دارد نسبت به فروش تعدادی از املاک مخابرات منطقه خوزستان در قالب برگزاری مزایده ب-۱۴۰۳ اقدام کند.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، شرکت مخابرات ایران (منطقه خوزستان) جهت تامین منابع مالی اجرای طرح‌های توسعه پروژه فیبر نوری (نجما) املاک مازاد خود را براساس مصوبه هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با شرایط ویژه و پرداخت به صورت نقدی و اقساطی از طریق برگزاری مزایده به فروش برساند.

بر اساس این خبر با برنامه‌ریزی صورت گرفته در خصوص برگزاری این مزایده، فروش اسناد از روز شنبه ۱۴ مهرماه آغاز و تا روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه به پایان می‌رسد، همچنین ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۳/۸/۱۴ آخرین مهلت تحویل و عودت اسناد خواهد بود و پاکات در روز سه‌شنبه مورخه ۱۴۰۳/۸/۱۵ بازگشایی می‌شود.

متقاضیان و مشتریان املاک این مزایده می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر فروش واقع در اهواز کیانپارس _ خ ۱۷ شرقی _ مجتمع فنی و اداری مخابرات خوزستان _ طبقه اول نسبت به دریافت اسناد اقدام و برای کسب اطلاعات بیشتر با کلیک بر روی مزایده و مناقصه مناطق مخابراتی در بخش منابع اطلاعاتی سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی tci.ir و در پرتال مخابرات منطقه خوزستان به آدرس kz.tci.ir در قسمت آگهی مناقصه و مزایده، لیست املاک را مشاهده و یا با شماره تلفن‌های ۰۶۱۳۳۳۷۹۰۰۶ و ۰۶۱۳۳۳۷۹۸۹۲ واحد فروش مخابرات منطقه خوزستان تماس حاصل کنند.

گفتنی است: جزئیات و اطلاعات لیست مزایده فروش املاک به تاریخ روز شنبه ۱۴ مهرماه و روز دوشنبه ۱۶ مهرماه سال‌جاری به ترتیب در روزنامه‌های کارون و نقش اقتصاد منتشر شد.

خروج از نسخه موبایل