در نشستی که با حضور مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران و جمعی از شبکه نمایندگی استان هرمزگان برگزار شد، راهکارهای ارتقای کیفی و کمی خدمات بیمهای در این استان مورد بررسی و تبادلنظر قرار گرفت.
به گزارش نقش اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در دیدار مدیرعامل بیمه ایران با جمعی از نمایندگان استان هرمزگان بر ضرورت توسعه زیرساختهای بیمهای و افزایش سهم بازار در رقابت با بیش از ۴۰ شرکت فعال در هرمزگان، فراهمسازی بستر مناسب برای تقویت شبکه نمایندگی و ارتقای سطح دانش و بهرهوری نمایندگان تأکید شد.
نعمتی، مدیر بیمه ایران در هرمزگان، در ابتدای جلسه با اشاره به حق بیمه ۱.۳ همت در ۱۱ ماهه ابتدای سال جاری اظهار کرد: با وجود حدود ۴۰ رقیب قدرتمند در بازار بیمه استان هرمزگان، نمایندگان ما با افزایش سطح دانش و مهارت خود میکوشند خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند و جایگاه بیمه ایران را استحکام بخشند.
در ادامه، کریمزاده رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان هرمزگان، با اشاره به اقدامات مؤثر مدیرعامل محترم در جذب بانکها و گسترش همکاریهای بینبخشی گفت: با حضور فعال و پیگیریهای آقای جباری، سهم بازار بیمه ایران در استان هرمزگان افزایشی قابل توجه را تجربه کرده است.
رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان هرمزگان ضمن قدردانی از رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران ، برای تکریم نمایندگان گفت: برگزاری مراسم ترحیم مرحوم مظفر سعیدی نشاندهنده اهمیت جایگاه نمایندگان در نگاه جدید مدیریتی بیمه ایران است، چرا که این نوع توجهات برای نخستین بار در چنین سطحی صورت گرفته است.
ضرورت ایجاد خطوط اعتباری
کریمزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرداخت بهموقع کارمزد نمایندگان از علی خدامی مدیرکل مالی تشکر نمود و بر ضرورت ایجاد یک خط اعتباری برای کمک به نمایندگان تأکید کرد. وی افزود: «نمایندگان استان هرمزگان از قویترین شبکههای فروش در کل کشور هستند و برای توسعه هرچه بیشتر، نیاز به شرایط اعتباری مناسب داریم.»
وی همچنین از مدیرعامل بیمه ایران بابت افتتاح شعبههای کیش و قشم قدردانی کرد و این اقدام را گامی مؤثر در جهت افزایش دسترسی مردم استان به خدمات بیمهای دانست.
برنامههای جدید مدیریتی بیمه ایران
مدیرعامل بیمه ایران، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت چشمگیر نمایندگان هرمزگان در جذب بازار، تأکید کرد: در دوره جدید مدیریتی، تلاش کردهایم کارمزدها را بهموقع پرداخت کنیم و همچنین کارمزد نیمه دوم اسفندماه بصورت علیالحساب پرداخت و حداکثر تا پایان فصل بهار سال آتی کسر میشود تا مشکلات نقدینگی نمایندگان را کاهش دهیم.
جباری ادامه داد: همچنین مقرر شد سقف ۳ میلیارد ریال کم بهره با دوره بازپرداخت شصت ماهه تسهیلات کمبهره در اختیار شبکه نمایندگی قرار گیرد.
مدیرعامل بیمه ایران همچنین از مذاکره با شبکه بانکی برای برقراری خط اعتباری خبر داد که به موازات آن، ایجاد کیف پول اعتباری برای نمایندگان پیگیری میشود.
رئیس هیئت مدیره بیمه ایران با اشاره به حق بیمه ۱/۳ همت پرداختی در هرمزگان طی ماه گذشته گفت: برای دستیابی به پرتفوی گسترده و متوازن در استان، تمامی رشتههای بیمهای حائز اهمیت هستند.
جباری بار دیگر تاکید کرد: بیمههای زندگی و حملونقل، بهعلت تأثیرگذاری قابل توجه بر اقتصاد خانوادهها و بنگاههای تجاری، جایگاه ویژهای در برنامههای گسترش بازار ما دارند.
مدیرعامل بیمه ایران در بخش دیگری از سخنانش، صنعت بیمه را یکی از صنایع اثربخش در جهت پویایی و حمایت از اقتصاد ملی دانست و گفت: بیمه ایران نقش مهمی در بازار بیمه کشور ایفا میکند و برای حفظ جایگاه پیشرو در جمع بیش از ۴۰ شرکت فعال در هرمزگان، باید از ابزار، دانش و فناوریهای نوین بهره بگیریم.
احیای هویت بیمه ایران و توجه ویژه به مشتریان
مدیرعامل بیمه ایران با تأکید بر گستردگی شبکه نمایندگی بیمه ایران، اظهار داشت: افزایش سهم بازار و جلب رضایت مشتریان، دو محور کلیدی در راهبرد بیمه ایران است.
جباری یادآور شد؛ مشتریان ولینعمت ما هستند و ما در تلاشیم تا با ارائه خدماتی بینظیر، هویت اصلی بیمه ایران را بیش از پیش احیا کنیم.
رئیس هیئت مدیره بیمه ایران، بر ضرورت تقویت سه مؤلفه اساسی ارتباط با مشتری، یعنی نیروی انسانی متخصص، خدمات متنوع و اطلاعرسانی با هدف ارائه خدمات بینظیر به مردم تاکید کرد.
در پایان نشست، از جمعی از همکاران و نمایندگان تقدیر شد و حاضران بر تداوم تعاملات سازنده و پیگیری مصوبات جلسه تأکید کردند تا در سایه همافزایی و بهرهگیری از فرصتهای موجود، خدمات بیمهای در هرمزگان ارتقا یابد و رضایت حداکثری مشتریان و نمایندگان شرکت حاصل شود.