مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اعلام اینکه در راستای ارتباط نزدیک و موثر مردم با مسئولان و شناسایی درخواست ها و انتظارات مردمی ، ما درشرکت گاز استان در طی سال گذشته میزبان 482نفر ارباب رجوع بوده ایم.
“محمود کشاورز” افزود: از این تعداد ۳۸۰ مورد مشاوره و راهنمایی، تعداد ۱۳ مورد در دست اقدام، ۲۹ مورد پاسخ مثبت و ۶۰ مورد بایگانی شده است.
وی اظهار داشت: طول سال گذشته تاکنون هر هفته یکبار برنامه دیدار مردمی داشته ایم.
وی ادامه داد: علاوه بر دیدارهای چهره به چهره، مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی طی چندین نوبت با حضور در دفتر بازرسی استانداری، پاسخگوی تماسهای سامانه سامد مرتبط با حوزه گازرسانی و خدمات مشترکین و متقاضیان نیز بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان علاوه بر اطلاع یابی از دیدگاه مردم، زمینه حفظ ارزشهای نظام خدمترسانی را فراهم میآورد، تصریح کرد: در این دیدارها، جوابگویی به مراجعین از طریق پاسخ اقدام مثبت، مشاوره و راهنمایی، بایگانی و در دست اقدام به مراجعه کنندگان خدمات رسانی شده است.
کشاورز با اشاره به اینکه تکریم و پاسخگویی مراجعین در شرکت گاز استان ایلام در سرلوحه اقدامات همکاران قرار دارد، گفت: درب این مجموعه بر روی تمامی مراجعه کنندگان باز است و به مشکلات آنان بصورت آنی رسیدگی میشود.
کشاورز افزود: شرکت گاز استان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بررسی و حل مشکلات و درخواست های آنان، علاوه بر برگزاری برنامههای منظم هفتگی ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره، از طریق سامانه غیرحضوری جامع ارتباط با مشتریان (crm) و نیز میز خدمت در تمامی ادارات گاز در ستاد و شهرستانها، پاسخگویی مستقیم روسای ادارات گاز شهرستانها به مراجعین، میز خدمت الکترونیکی و تلفن گویای ۱۵۹۴ به مشترکین و مراجعین ارائه خدمت می کند.
وی با بیان اینکه برگزاری این دیدارها برای رسیدگی به مشکلات مردم با رویکرد حل مسئله توجه ویژهای شده است، تصریح کرد: در طول سال گذشته تاکنون، هر هفته یکبار برنامه دیدار چهره به چهره با مراجعه کنندگان برگزار شده است.