افزایش ۶۲ درصدی پرتفوی بیمه ایران در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ محقق شد

0
133

حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به  تلاش، همت و هدایت اعضای هیات مدیره و همه ارکان بیمه ایران برای توسعه خدمت به مردم، ارائه خدمات غیر حضوری و برخط برای صدوربیمه نامه و پرداخت خسارت و توسعه این خدمات و تفویض اختیار سیستمی را از مهمترین عوامل موثر و تاثیر گذار در چابکی شرکت و  نمایندگان و روند رو به رشد آمار عملکرد شرکت برشمرد و عنوان کرد: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ علیرغم کاهش ۷/۵ درصدی سهم بیمه نامه های شخص ثالث، حق بیمه های تولیدی شرکت از مبلغ  ۸۳ هزار میلیارد ریال در مدت مشابه سال گذشته  به مبلغ ۱۳۴ هزار میلیارد ریال رسید و به این ترتیب افزایش  ۶۲ درصدی پرتفوی بیمه ایران در سه ماهه نخست سال جاری محقق شد.
شریفی، انسجام ، هماهنگی و همراهی همه اعضای هیات مدیره را از عوامل تاثیرگذار در  پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت دانست و تصریح کرد: بیمه ایران به عنوان راهبر بازار و بزرگترین و  تنها شرکت بیمه دولتی کشور ، همواره  نقش موثری در تعیین استراتژی ها ، توسعه و گسترش خدمات برخط  و غیر حضوری کردن خدمات ، برای رفع  نیازهای بیمه ای  و کاهش مراجعات مردم به مراکز و شعبات بیمه ایران داشت و یکی از آثار و برکات این همدلی ،  گسترش  این خدمات و افزایش پرتفوی شرکت در سه ماه نخست سال جاری است و  این پیشرفت ، نشان دهنده استقبال عمومی و رضایتمندی مردم از سرویس ها و خدمات برخط در بیمه ایران  است.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، شریفی  توسعه خدمات برپایه نرم افزار از جمله مصوبه تفویض اختیار سیستمی صدور به نمایندگان در دوردست ترین مناطق کشور را از  دست آورد های مهم و  تاثیر گذار  این دوره از مدیریت در بیمه ایران برای  تسهیل  مراحل صدور بیمه نامه و کاهش زمان رسیدگی و پرداخت خسارت ها و همچنین  رفع موانع تولید و کمک به واحد ها ی تولیدی برای بازگشت سریع به فرآیند فعالیت و تولید در سالی که با عنوان سال  مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده ،  برشمرد و  بیان داشت : سیاست و الویت اصلی  بیمه ایران ، پرداخت  خسارت در کوتاهترین زمان ممکن با حفظ کرامت و جایگاه ارزشمند بیمه گزاران، زیاندیدگان و ذینفعان است و در این راستا  میزان خسارت های پرداختی در سه ماه نخست سال جاری نسبت به سال قبل،  نشان دهنده ، وفای به عهد و  ایفای به موقع تعهدات بیمه ایران در قبال مردم و ذینفعان است.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران در ادامه افزود : در مدت حضور خود به عنوان مدیرعامل بیمه ایران تلاش کردم با بسیج همه امکانات و توانمندی  های حوزه های مختلف فنی ، آی تی و کارشناسان مربوطه و بهره مندی از تجربه و دانش شرکت های پیشرو، انواع خدمات برخط از جمله سامانه بیمه ایران، اپلیکیشن درمان پلاس ، سامانه نظر سنجی و پاسخگویی ۲۴ ساعته  ، داشبوردهای مدیریتی ، سامانه مغایرت گیری ، سامانه یکپارچه بیمه‌گری و… راه اندازی شده و مورد استفاده قرار گیرد  و این روند رو به رشد ، با گسترش  و بهبود زیر ساخت ها، بصورت مستمر ادامه داشته و در ماه های آتی خبرهای خوبی در این زمینه منتشر خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید