چرایی مزیت رقابتی در کسب و کار
یک شرکت میتواند از یکی از سه روش اصلی برای ایجاد مزیت رقابتی استفاده کند؛ نخست قیمت گذاری که بهترین ...
مطالعه بیشترDetailsیک شرکت میتواند از یکی از سه روش اصلی برای ایجاد مزیت رقابتی استفاده کند؛ نخست قیمت گذاری که بهترین ...
مطالعه بیشترDetailsسیده فاطمه مقیمی عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران:قیمت گذاری دستوری بازار را به سمتی میبرد که هیچ رقابتی در بازار ...
مطالعه بیشترDetailsمحمد زند: نظام يارانهاي سوخت در ايران سالهاست که تحت فشار چالشهاي ساختاري از جمله قاچاق گسترده گازوئيل به دليل...
مجتبی خسروجردی: در حالي که قرار بود مذاکرات ايران و آمريکا طي اين هفته پيگيري شود تا لحظه تنظيم اين...
محمد زند روزنامه نگار: موضوع مصرف انرژي بهويژه گاز طبيعي به يکي از مباحث اصلي اقتصادي و اجتماعي در ايران...
ارزش ريالي و قيمت محصولات دارويي افزايش و توان خريد مردم بهويژه خانوادههاي داراي بيمار يا افراد مبتلا به بيماريهاي...
ندا مؤمن روزنامه نگار: در شرايطي که اقتصاد ايران با محدوديت منابع، رشد پايين و تورم مزمن مواجه است نحوه...
محمد جواد خلیلی: بازار خودرو ايران سالهاست در تلاطم نوسانات اقتصادي سياستهاي ناپيوسته و محدوديتهاي بينالمللي قرار دارد. افزايش قيمتها...
تمامی حقوق متعلق به نقش اقتصاد آنلاین می باشد