هم افزایی اصحاب رسانه را با جدیت دنبال می کنیم

0
31
انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز به شکلی پرشور و با روشی نوین و مشارکت حداکثری برگزار شد، که جا دارد از تک تک فعالان رسانه تشکر کنم.
انتخابات خانه مطبوعات، درحالی برگزار شد که در جای خود دغدغه هایی نیز وجود داشت که این دغدغه ها مسئولیت را برای منتخبین هیئت مدیره خانه مطبوعات دوچندان می‌کند.
از حسن توجه و نگاه متولی اول فرهنگ و رسانه استان البرز و حساسیت ویژه جناب آقای جابری انصاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جهت رفع گره های موجود در عرصه فرهنگ و هنر، خصوصا رسانه را ارج می‌نهیم.
انتظار از رسانه‌های استان البرز آن است که در کنار مطالبات صنفی، رسانه‌هایی در طراز انقلاب و آموزه‌های اهل بیت(ع) باشند.
باید تلاش کنیم مخاطبان رسانه‌ها را توسعه دهیم و برای گفت‌وگو با نسل جوان و مخاطبی که مخاطب خاکستری و بی تفاوت محسوب می شود، برنامه‌ریزی نماییم.
ما نیازمند تحول در محتوا هستیم و رسانه‌های استان، مخاطبان رسانه را در یک دیالوگ و گفت‌وگو، تعالی می‌بخشند و رسانه‌ها، مخاطب خاموش و خاکستری را به مخاطبی که نگاه همدلانه و مطالبه‌گری دارند، تبدیل می کنند.
خانه مطبوعات، نه تنها پیگیر مطالبات صنفی کسانی که رای دادند باشد، بلکه باید مطالبات صنفی تمام رسانه‌های استان را پیگیری نماید.
سازمان بسیج رسانه با رویکردی فراگیرتر سعی در حل مشکلات فضای رسانه ای استان و ارتقا جایگاه و شان آن داشته است و در این مسیر بدون توجه به خط کشی های مرسوم و تنها با محوریت قراردادن ولایت مطلق فقیه سعی در هم افزایی در میان اصحاب رسانه و فعالان حوزه اطلاع رسانی کرده است.
خانه مطبوعات و هر تشکلی که در جهت رسیدگی و حمایت از قشر فرهیخته و زحمتکش رسانه گام بردارد مورد حمایت سازمان بسیج رسانه استان قرار دارد و ما خود را مکمل و بازویی برای تقویت جایگاه خبرنگاران و فعالان رسانه ای می دانیم.
ابراهیم نوروزی فر – مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید