دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات در سایه شفافیت و توجه به مصرف‌کنندگان نهایی بوده است

0
106

 

نقش اقتصاد آنلاین :رضا حیدری، معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد:

🔹انجام ۱۵۰ عرضه منظم محصولات در بورس کالا و رشد ۳۵ درصدی این عرضه‌ها نسبت به ۱۱۰ عرضه انجام‌شده در سال گذشته؛ برنامه‌ریزی و تأمین نیاز پروژه‌های ملی به‌ویژه پروژه‌های آب‌رسانی به میزان ۶۲۰ هزار تن؛ حصول درآمد شرکت به میزان ۲۴۱ هزار میلیارد تومان از محل فروش بازار داخل و صادرات؛ ارزآوری ۷۱۵ میلیون دلاری از محل صادرات محصولات در راستای اهداف کلان شرکت؛ صادرات یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تن انواع محصولات به بازارهای جهانی و رشد ۱۷ درصدی نسبت به سال گذشته؛ تحویل ۷ میلیون و ۳۹۵ هزار تن انواع محصولات به بازار داخل و رشد ۵ درصدی نسبت به سال گذشته؛ تحویل ۸ میلیون و ۷۹۵ هزار تن انواع محصول در بازار داخل و صادرات و رشد ۶ درصدی نسبت به سال گذشته؛ توسعه و اصلاح شبکه خرده‌فروشی فولاد مبارکه با اولویت خدمت‌رسانی به مشتریانی که امکان خرید در بورس کالا را ندارند (با این اقدام ۵ هزار مشتری خرد توانستند در سال ۱۴۰۲ محصول موردنیاز خود را از طریق مراکز خدماتی فولاد مبارکه تأمین نمایند)؛ برگزاری مستمر ۱۳ مزایده صادراتی برای تحقق برنامه‌های صادرات مهم‌ترین موفقیت‌های کسب‌شده در سال ۱۴۰۲ بوده است.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید