برند فونیکس، این نقطه ایدهآل را برای خود متصور است که بتواند چیزی فراتر از محصولات با کیفیت را به مشتریان خود ارائه کند؛ در این راستا باشگاه مشتریان فونیکس قصد دارد به پاس وفاداری مشتریان، تجربهای به یاد ماندنی را رقم بزند. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، باشگاه مشتریان فونیکس برای اولین بار، از مالکان خلاق خودروهای برند فونیکس دعوت کرده است تا با شرکت در کمپین «از ایران تا چین، عکس بگیر، طرح بزن، برنامه بچین» شانس خود را برای سفری جذاب به چین محک بزنند.
هدف اصلی این جشنواره ایجاد بستری برای ارتباط بهتر اعضای خانواده فونیکس و فرصتی برای اعضای این خانواده است تا برنده سفری بینظیر به کشور چین شوند. برندهای پیشرو، اهمیت ویژهای برای وفاداری مشتریان قائل هستند و به پاس این وفاداری، مشتریان فونیکس فرصتی ویژه برای سفر به چین خواهند داشت.
با توجه به گستره پهناور چین، این کشور، اقلیمها و فرهنگهای مختلفی را شامل میشود و این سفر، امکانی برای آشنایی با شهرهای بزرگ، زیباییهای کمنظیر، تاریخ و فرهنگ این کشور است که هر ساله میلیونها گردشگر را به خود جذب میکند. برخی از این شهرها، قطبهای اقتصادی و مالی چین هستند و با آسمانخراشهای بلند و آثار تاریخی فراوان، یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران را به خود اختصاص میدهند.
نکته قابل توجه درباره سفر به چین این است که مشتریان در امتداد برنامه خود، گذری هم به کارخانه مادر خودروهای فونیکس خواهند داشت و میتوانند از نزدیک، درک بهتری از فرآیند به کارگیری تکنولوژی و سرعت رشد آن پیدا کنند.
امکان شرکت در این جشنواره، بخشهای مختلفی را شامل میشود؛
طراحی تیشرت:
شرکتکنندگان این جشنواره میتوانند خلاقیت و مهارتهای طراحی خود را با شرکت در بخش طراحی تیشرت به نمایش بگذارند. طرحهای منحصر به فرد و چشمنوازی که نشاندهنده جایگاه برند فونیکس و ارزشهای آن باشد. این طراحی بسیار ارزشمند است و به فونیکس امکان میدهد دیدگاه مشتریان خود را بهتر بشناسد.
طراحی مسکات:
یکی دیگر از بخشهای این جشنواره، تخیل در راستای خلق یک مسکات جذاب برای برند فونیکس است. در تشریح مفهوم مسکات میتوان گفت که کاراکتری گرافیکی یا عروسکی است که به نماد یا نشانه یک برند تبدیل میشود. این کاراکتر به شخصیت برند زندگی میبخشد، سفیر آن به حساب میآید و ارتباطی انسانی بین برند و مخاطبانش برقرار میکند. این مسکات باید ماهیت خودروهای فونیکس را به تصویر بکشد و برای مشتریان، یادآور این برند باشد.
تولید محتوا(عکس و ویدیو):
در بخش دیگر این جشنواره، شرکتکنندگان مستعد میتوانند مهارتهای خود را با خلق ویدیوهای جذاب یا عکسهای زیبا با خودروهای فونیکس خود به تصویر بکشند و تجربیات، ماجراجوییها و لذتِ داشتن یک وسیله نقلیه لوکس را به اشتراک بگذارند.
بهترین محتوا در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی باشگاه مشتریان فونیکس نمایش داده میشود.
فرآیند شرکت در جشنواره:
به منظور شرکت در این جشنواره میتوانید به لینک زیر مراجعه و فرم مشارکت را تکمیل نمایید.
https://mvmco.porsline.ir/s/chinatravelbyfownix
شایان ذکر است شرکتکنندگان تا 3 مرداد فرصت دارند تا آثار خود را برای فونیکس ارسال کنند.
فرصت استثنایی برای سفر به چین، پایان این ماجرا نیست و به نفرات دوم و سوم این جشنواره نیز جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. در صورت علاقه به طراحی و تولید محتوا میتوانید نتیجه خلاقیت خود را با فونیکس به اشتراک بگذارید.