• حساب کاربری
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • RSS سایت
یکشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۰۶:۳۲:۰۱
نقش اقتصاد آنلاین
  • صفحه اصلی
  • ایران و جهان
  • اقتصاد کلان
  • انرژی
  • بورس
  • بانک و بیمه
  • صمت
  • خودرو
  • مسکن
  • شهرستان
  • فناوری
  • جامعه
  • بیشتر
    • گردشگری
    • ورزشی
    • کافه کتاب
    • طنز
بدون نتیجه
نمایش تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • ایران و جهان
  • اقتصاد کلان
  • انرژی
  • بورس
  • بانک و بیمه
  • صمت
  • خودرو
  • مسکن
  • شهرستان
  • فناوری
  • جامعه
  • بیشتر
    • گردشگری
    • ورزشی
    • کافه کتاب
    • طنز
بدون نتیجه
نمایش تمام نتایج
نقش اقتصاد آنلاین
بدون نتیجه
نمایش تمام نتایج
خانه فناوری

سرویس‌دهی و شخصی‌سازی لوازم خانگی ال‌جی توسط فناوری THINQ UP 2.0

۱ شهریور ۱۴۰۲
در فناوری
زمان مطالعه:1 دقیقه
0 0
0
سرویس‌دهی و شخصی‌سازی لوازم خانگی ال‌جی توسط فناوری THINQ UP 2.0

ال‌جی الکترونیکس قصد دارد در نمایشگاه IFA 2023 از ThinQ UP 2.0 که یک نوآوری در خانه هوشمند برای ارتقاء لوازم خانگی به محصولاتی همیشه در دسترس و مناسب برای سبک زندگی متصل (connected lifestyle) است رونمایی کند. ThinQ UP 2.0 با گسترش تجارت موفق لوازم خانگی ال‌جی به حیطه‌های غیر سخت‌افزاری شامل خدمات عضویت، پیشگامی این شرکت در ترویج “سرویس‌دهی” لوازم خانگی را تأیید می‌کند.

ال‌جی در راستای استراتژی جدید راه‌کارهای خانه هوشمند و چشم‌انداز تجربه کاربری “ایجاد زمان با کیفیت در خانه” مجموعه‌ گسترده‌ای از خدمات را که با هدف پاسخ به نیازهای مشتریان و فراهم کردن آزادی و آسایش بیشتر در خانه طراحی شده‌اند معرفی می‌کند.

LG ThinQ UP 2.0 فصل جدیدی از شخصی‌سازی را با شخصی‌سازی مداوم عملکرد محصولات و گزینه‌های خدمات پشنهادی به مشتریان بر اساس اولویت‌های شخصیشان در تمام طول عمر محصولات خریداری شده پایه‌گذاری می‌کند. بر خلاف محصولات متداول سنتی با ویژگی‌ها و مشخصات ثابت و غیر قابل تغییر، لوازم سازگار با ThinQ UP می‌توانند در طول زمان قابلیت‌های جدیدی کسب کنند. پیشرفت چشمگیر ThinQ UP 2.0 نسبت به لوازم خانگی ThinQ UP موجود این است که ThinQ UP 2.0 با استفاده از هوش مصنوعی، زمان و دردسر کارهای خانه کاهش داده و علاوه بر توصیه خدمات بیشتر برای آسان‌تر کردن زندگی روزمره خدماتی با گزینه‌های عضویت متغیر ارائه می‌کند.

لوازم خانگی شخصی‌سازی شده از آغاز

لوازم خانگی هوشمند مجهز به ThinQ UP 2.0 با یک سیستم عملکرد جدید و با استفاده از یک تراشه موجود بر روی دستگاه به نام تراشه DQ-C که توسط ال‌جی طراحی و تولید شده است به کاربران اجازه می‌دهند به راحتی ویژگی‌هایی را به دستگاه خود بیافزایند یا حذف کنند. تراشه DQ-C حافظه کافی برای پشتیبانی از افزوده شدن انواع مختلف محتوا را دارد و به کاربران اجازه می‌دهد از مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و عملکردهای شخصی‌سازی شده که به راحتی با دستورات صوتی، صفحه لمسی دستگاه‌ها و اپلیکیشن ThinQ قابل مدیریت هستند لذت ببرند.

فرآیند شخصی‌سازی لوازم خانگی پیش از دریافت محصول توسط مشتری آغاز می‌شود. به عنوان مثال، از هر یک از خریداران ماشین‌های لباسشویی مجهز به ThinQ UP 2.0 خواسته می‌شود که در یک تحقیق سه مرحله‌ای “تحلیل الگوی زندگی” که از طریق اپلیکیشن ThinQ ال‌جی انجام می‌شود شرکت کنند. ال‌جی نتایج این تحقیق را تحلیل کرده و چرخه‌های شستشوی بهینه را با توجه به ترجیح‌های کاربران اعمال می‌کند تا یک تجربه کاربری شخصی‌سازی شده را از ابتدای استفاده از محصول تضمین کند. به علاوه، مشتریان می‌توانند ترتیب چرخه‌های نصب شده بر روی دستگاه خود را تغییر دهند و تنظیمات شخصی‌سازی شده خود را با هر نامی که می‌خواهند بر روی اپلیکیشن ذخیره کنند.

جدیدترین یخچال InstaView ال‌جی به نام MoodUP نیز به شیوه‌ای مشابه گزینه‌های شخصی‌سازی متنوعی را برای حفظ تازگی محتویات نگهداری شده در یخچال ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ThinQ، تنظیمات دمایی دقیقی را بر اساس انواع مواد غذایی‌ موجود در یخچال اعمال کرده و رنگ نور LED پنل‌های شیشه‌ای درب‌های InstaView را تغییر دهند. همچنین کاربران می‌توانند هر زمانی که بخواهند با وجود ویژگی MoodUP که مجموعه تم‌های رنگی مختلفی را برای انتخاب فراهم می‌کند رنگ درب یخچال را عوض کنند. از همه مهمتر، کاربران می‌توانند بر روی صفحه نمایش LCD یخچال برای اعضاء خانواده یا هم‌خانه‌های خود پیام‌ و یادآوری‌ بگذارند.

ارائه مجموعه وسیعی از راه‌کارهای خانگی

راه‌کار جدید ال‌جی به عنوان سردمدار “سرویس‌دهی” لوازم خانگی، محصولات و خدمات شخصی‌سازی شده‌ای را که با سبک زندگی مشتریان متناسب بوده و حتی آن را ارتقاء می‌دهد ارائه می‌کند. مشتریان در هنگام خرید هر یک از لوازم خانگی سری ThinQ UP 2.0 می‌توانند مجموعه‌ای از خدمات را برای کاهش بار مدیریت و کارهای خانه انتخاب کنند. این خدمات شامل عضویت‌ و خدمات خانه هوشمند برای حفظ عملکرد بهینه محصولات ال‌جی، خدمات شستشوی لباس برای مراقبت خاص از البسه و خدمات خودکار صرفه‌جویی در زمان برای سفارش مجدد مواد شوینده یا غذای تازه می‌باشد.

برای مثال، ماشین‌های لباسشویی جدید مجهز به ThinQ UP 2.0 ال‌جی با برخورداری از قابلیت‌های متنوع به راه‌کارهایی همه‌کاره برای پشتیبانی از سبک زندگی کاربران تبدیل شده‌اند که دسترسی تک-مرحله‌ای به خدمات مختلفی را از خشک کردن تا نگهداری لباس‌ها و غیره را برای آن‌ها فراهم می‌کنند.

تبدیل از یک تجارت محصول-محور به یک تجارت راه‌کارهای زندگی هوشمند

خدمات عضویت لوازم خانگی ال‌جی با فراهم کردن امکان انتخاب عضویت برای بازه‌های زمانی مختلف سه تا شش ساله به مشتریان آزادی بیشتری را برای انتخاب بهترین گزینه با توجه به شرایط خود می‌دهد. در طول زمان عضویت، این شرکت گزارش‌های ماهانه‌ای را از طریق اپلیکیشن LG ThinQ فراهم کرده و بر اساس الگوی مصرف مشتری توصیه‌های شخصی‌سازی شده‌ای را به او پیشنهاد می‌دهد و اطلاعاتی را نیز در خصوص چرخه‌های موارد مصرفی توصیه شده برای ماشین لباسشویی-خشک‌کن ارائه می‌دهد.

Lyu Jae-cheol مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس:” LG ThinQ UP 2.0 آغاز حرکت ما به سوی یک مدل تجاری خدمات-محورتر است. ال‌جی به عنوان یکی از شرکت‌های تعیین‌کننده در بازار جهانی لوازم خانگی تعهد دارد که دوران جدید ” Home as a Service” (HaaS) را رهبری کند و به ارائه راه‌کارهای نوآورانه‌ برای بهتر کردن زندگی مشتریان ادامه خواهد داد.”

بازدیدکنندگان می‌توانند در غرفه ال‌جی (سالن 18، Messe Berlin) در نمایشگاه IFA 2023 از اول تا پنجم سپتامبر دسترسی آسان و یکپارچه لوازم خانگی پیشرفته ThinQ 2.0 ال‌جی را از نزدیک تجربه کنند.

مطلب قبلی

مهلت شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک ملی ایران تمدید شد

مطلب بعدی

همکاری سامسونگ و  NEXON برای ارائه اولین عنوان بازی HDR10+ GAMING جهان

آقای دیانی

آقای دیانی

مطلب بعدی
رضایت وزارت صمت از میزان پیشرفت پروژه آهن اسفنجی بافق

همکاری سامسونگ و  NEXON برای ارائه اولین عنوان بازی HDR10+ GAMING جهان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش ویژه

زنجیره  تأمین  کالاهای اساسی در محاصره بحران

زنجیره  تأمین  کالاهای اساسی در محاصره بحران

توسط آقای دیانی
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
0

زنجيره تأمين در ايران سال‌هاست که با چالش‌هاي عميقي دست‌وپنجه نرم مي‌کند؛ چالش‌هايي که قيمت کالاهاي اساسي را به اوج...

پیش‌نیازهای تحول در صنعت خودروسازی ایران

پیش‌نیازهای تحول در صنعت خودروسازی ایران

توسط آقای دیانی
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
0

صنعت خودرو در ايران قدمتي بيش از 60 سال دارد و طي دهه‌هايي جزو صنايع پيشرو کشور محسوب مي‌شد. روزگاري...

خانـه‌های ایرانی، معدن جدید انرژی!

خانـه‌های ایرانی، معدن جدید انرژی!

توسط آقای دیانی
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
0

جهان امروز بيش از هر زمان ديگري به انرژي وابسته است و ايران با طرحي نوآورانه به نام «بازتوزيع انرژي»...

«نقش اقتصاد» از قطعی های مکرر آب و برق شهروندان  گزارش  می دهد زندگی زیر سایه خاموشی و قطعی آب!

«نقش اقتصاد» از قطعی های مکرر آب و برق شهروندان گزارش می دهد زندگی زیر سایه خاموشی و قطعی آب!

توسط آقای دیانی
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
0

بحران قطعی های مکرر آب و برق مردم را کلافه کرده است بطوریکه در بسیاری موارد زمان خاموشی ها و...

«نقش اقتصاد» چرایی ناترازی انرژی در کشور با وجود منابع عظیم خدادادی را واکاوی کرد دوگـانه   گنج  و  رنج  در اقتصاد  ایران

«نقش اقتصاد» چرایی ناترازی انرژی در کشور با وجود منابع عظیم خدادادی را واکاوی کرد دوگـانه گنج و رنج در اقتصاد ایران

توسط آقای دیانی
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
0

ایران با داشتن دومین ذخایر گازی و چهارمین ذخایر نفتی جهان یکی از غنی‌ترین کشورهای جهان از نظر منابع هیدروکربوری...

قبلی بعدی

گفت و گو

در گفتگوی «نقش اقتصاد» با یک کارشناس انرژی بررسی شد؛ چالش‌های بازگشت نفت ایران به بازار جهانی
آخرین اخبار

در گفتگوی «نقش اقتصاد» با یک کارشناس انرژی بررسی شد؛ چالش‌های بازگشت نفت ایران به بازار جهانی

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
0

محمد جواد خلیلی روزنامه نگار: صنعت نفت ايران در آستانه تحولات مهمي قرار دارد. با احتمال توافق ايران و آمريکا...

در گفتگو با کارشناسان علل و آثار ناترازی بانک ها بر اقتصاد کشور بررسی شد: سلطه نظام بانکی بر اقتصاد ایران

در گفتگو با کارشناسان علل و آثار ناترازی بانک ها بر اقتصاد کشور بررسی شد: سلطه نظام بانکی بر اقتصاد ایران

۲۶ اسفند ۱۴۰۳
«نقش اقتصاد» چالش‌های پیش روی ازدواج جوانان را بررسی کرد؛ زنجیره دست و پاگیر بیکاری و معضلات اقتصادی

«نقش اقتصاد» چالش‌های پیش روی ازدواج جوانان را بررسی کرد؛ زنجیره دست و پاگیر بیکاری و معضلات اقتصادی

۲۲ اسفند ۱۴۰۳
در گفتگوی «نقش اقتصاد» با یک کارشناس اقتصادی چشم انداز نرخ ارز در سال 1404  بررسی شد:  بحران ارزی عمیق ‌تر می‌شود

در گفتگوی «نقش اقتصاد» با یک کارشناس اقتصادی چشم انداز نرخ ارز در سال 1404  بررسی شد: بحران ارزی عمیق ‌تر می‌شود

۲۱ اسفند ۱۴۰۳
در گفتگوی «نقش اقتصاد» با عضو هیئت‌علمی دانشگاه بوعلی سینا عنوان شد  بازآفرینی شهری کلید قفل بحران مسکن

در گفتگوی «نقش اقتصاد» با عضو هیئت‌علمی دانشگاه بوعلی سینا عنوان شد بازآفرینی شهری کلید قفل بحران مسکن

۲۱ اسفند ۱۴۰۳
قبلی بعدی

آخرین اخبار

لوبیا هم‌قیمت گوشت؛ نیم میلیون تومان!

لوبیا هم‌قیمت گوشت؛ نیم میلیون تومان!

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
دردسر ارزی برای حجاج

دردسر ارزی برای حجاج

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
بنزین سه نرخی منتفی شد

بنزین سه نرخی منتفی شد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
مجردها هم وام مسکن می‌گیرند!

مجردها هم وام مسکن می‌گیرند!

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
جزئیات دور چهارم مذاکرات ایران و آمریکا؛ ترکیبی از گفتگوی مستقیم و غیرمستقیم

جزئیات دور چهارم مذاکرات ایران و آمریکا؛ ترکیبی از گفتگوی مستقیم و غیرمستقیم

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
قبلی بعدی
نقش اقتصاد آنلاین

پایگاه تحلیلی – خبری نقش اقتصاد آنلاین از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده و همواره در جهت اطلاع رسانی در حوزه های مختلف بالاخص بخش اقتصادی در تلاش است.

دسترسی سریع

  • تماس با ما
  • درباره ما
  • استعلام کارت سوخت
  • نرخ ارز و طلا
  • استعلام خلافی خودرو
  • سابقه بیمه
  • ارز دیجیتال

مجوزها

تمامی حقوق متعلق به نقش اقتصاد آنلاین می باشد

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

ورود
بدون نتیجه
نمایش تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • ایران و جهان
  • اقتصاد کلان
  • انرژی
  • بورس
  • بانک و بیمه
  • صمت
  • خودرو
  • مسکن
  • شهرستان
  • فناوری
  • جامعه
  • بیشتر
    • گردشگری
    • ورزشی
    • کافه کتاب
    • طنز

تمامی حقوق متعلق به نقش اقتصاد آنلاین می باشد

به نسخه موبایل بروید