ورزشگاه پیر آزادی که روزهای خوبی را سپری نمی کند،

0
22

شب گذشته و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی، مسابقه ای حساس میان پرسپولیس و النصر انجام شد که از همان دقیقه اول، کیفیت زمین و از بین رفتن چمن ورزشگاه آزادی، تبدیل به مهمترین ویژگی آن شد و هر بیننده ای که مسابقه را از تلویزیون تماشا می کرد از خود می پرسید که چه بلایی بر سر این استادیوم آمده که چمن به این حالت درآمده است.
تازه این وضعیت پس از تلاش شبانه روزی مدیران جدید ورزشگاه آزادی و سعی آنها برای ساماندهی و بهبود اوضاع رخ داده است. آنها که تخریب ورزشگاه آزادی را هم در پایان رقابت های لیگ فصل گذشته آغاز کرده و با توجه به مسائل و مشکلات موجود در ورزشگاه آزادی و احتمال ریزش، به نوسازی سکوها پرداختند. عملیاتی که با توجه به شکل و فرم روزهای کاری در ایران، از ابتدا هم معلوم بود مدت زیادی به طول خواهد انجامید و بنابراین این ورزشگاه در شرایطی میزبان بازی النصر شد که خرابی های آشکاری در طبقات بالایی آن به چشم می خورد که البته این موضوع با توجه به نصب دوربین ها در موقعیت های خاص هرگز به چشم نیامد.
ورزشگاه آزادی روز گذشته میزبان یکی از بزرگترین چهره های تاریخ فوتبال بود. استادیومی که می توانست استقبال بی نظیری از رونالدو داشته باشد اما محرومیت سرخ ها از یک طرف و آماده نبودن بخش های زیادی از استادیوم از طرف دیگر باعث شد تا شبی که می توانست تاریخی رقم بخورد، در سکوت و بدون هیاهو به پایان برسد.
اما خرابی امروز ورزشگاه پیر آزادی که همواره چشم و چراغ فوتبال ایران بوده، در شرایطی است که رئیس جمهوری در جلسه هفته پیش خود با ورزشکاران تأکید کرد ورزش ایران به یک ورزشگاه مدرن و جدید نیاز دارد. این مهمترین دستوری است که در سالهای اخیر از سوی بالاترین مقام اجرایی کشور به مدیران ورزش ایران داده شده است. اتفاقی که باید خیلی زودتر از اینها رقم می خورد اما به دلایل مختلف، هیچکس ضرورت آن را احساس نکرده است.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید