آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به صعب العبورترین روستاهای مشهد

0
23
آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به صعب العبورترین روستاهای مشهدپروژه گازرسانی به هفت روستای محور مارشک در مشهد مقدس به عنوان صعب العبور ترین طرح گازرسانی این شهرستان با حضور استاندار و جمعی از مقامات استانی آغاز شد.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی ظهر روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ در آیین کلنگ زنی پروژه گازرسانی به هفت روستای محور مارشک شهرستان مشهد اظهار کرد: یکی از موضوعات اساسی زیرساختی مورد پیگیری در استان طرح تحول روستایی است که موضوع گازرسانی هم به عنوان نیاز مردم در این زمینه مطرح است. به فضل الهی حداکثر تا پایان سال آینده گازرسانی به صعب‌العبور ترین روستاهای شهرستان مشهد به اتمام خواهد رسید.
وی افزود: اجرای طرح های گازرسانی با قدرت در دستور کار شرکت گاز قرار داشته و امروز نیز پروژه گازرسانی به بخش مرکزی و دهستان کارده شامل هفت روستای محور کوهستانی آغاز می شود.
در ادامه این برنامه حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی اظهار کرد: اجرای این طرح با پیگیری مستقیم استاندار، فرماندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و موافقت وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز آغاز شده است.
سیدمصطفی حیدری مدیرمهندسی و اجرای طرحهای شرکت گاز خراسان رضوی نیز در مورد مشخصات پروژه گفت: در این طرح هفت روستای محور مارشک شامل روستاهای آل، جنگ، خرکت، بلغور، سیج، کلاته عربها و مارشک با جمعیتی حدود ۱۵۰۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
وی افزود: برای اجرای این پروژه ۱۲۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، تعداد ۱۳۳۰ عدد علمک گاز، دو مورد ایستگاه تقلیل فشار ۲۵۰۰ و ۵۰۰۰ مترمکعبی با اعتباری معادل ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.
به گفته حیدری، مدت زمان اجرای این طرح ۶۳۰ روز کاری خواهد بود.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید