نمایش آثار هلیا سلمانی در گالری کاما

0
62
مجتبی خسروجردی-نقش اقتصاد: نمایشگاهی از آثار هلیا سلمانی با عنوان «اِئا» در گالری کاما تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه شامل مجموعه‌‌ای از ۱۲ طراحی‌ و نقاشی این هنرمند در سبک سورئالیسم است که از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ آذرماه در معرض دید هنردوستان قرار می‌گیرد.
هلیا سلمانی متولد سال ۱۳۶۵ و کارشناس ارشد نقاشی است که طی سال‌های گذشته آثارش را در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی بسیاری به نمایش گذاشته است. او طی ده سال اخیر به عنوان کیوریتور و برگزارکننده، موفق به برپایی ده‌ها نمایشگاه در داخل و خارج از کشور شده است.سلمانی پیرامون آثاری که در نمایشگاه 《ea》به نمایش خواهد گذاشت به خبرنگار ما گفت: 《در این مجموعه، جهان پیرامونم در قامت یک زن را از کشمکش تجسم و تخیل به روی بوم و مقوا آوردم و به جهت همین تفاوت متریال بود که از تکنیک رنگ‌روغن، میکس‌مدیا و مداد به فراخور متن و حاشیه هر اثر بهره بردم》.نیما نوربخش در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه نوشته است: 《اکنون و به مناسبت یکصد سالگی جنبش سورئالیسم، شاید بهترین زمان برای تماشای آثار هنری کسی باشد که در وهله نخست، یک «زن» است و در وهله دوم، یک «نقاش» و در وهله سوم، یک «ایرانی». این ترکیب «زن نقاش ایرانی» آنگاه جهانشمول ‌می‌شود که در همدستی با رویا و حقیقت، راوی هنر سورئال هم باشد.》
گفتنی است افتتاحیه این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ روز جمعه ۲۴ آذرماه خواهد بود و تا چهارشنبه ۲۹ آذر در گالری کاما میزبان علاقمندان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید