ظرفیت بالای بورس برای تأمین منابع مالی پروژه‌ها

0
11

فرهاد طهماسبی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:به طور کلی بورس همیشه خواهان سازماندهی یک جریان شفاف در مراودات و معاملات بوده تا سرمایه‌های مردم در مسیر درست سرمایه‌گذاری شود تا سهامداران با اعتماد بسیار نسبت به سرمایه‌گذاری‌های خود نگاه بلندمدت و پایدار خود را نسبت به بازار تقویت کنند.

بازار سرمایه از ظرفیت بالایی به منظور تأمین منابع مالی پروژه‌ها برخوردار است به طور قطع، ظرفیت تأمین منابع مالی و تشکیل سرمایه مورد نیاز صنایع برای پیشبرد و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای با استفاده از ابزارهای تأمین مالی موجود در بازار سرمایه از جمله ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تحقق شعار سال است که طی سال‌های گذشته با توسعه ابزارهای مالی از جمله صندوق‌های سرمایه‌گذاری شاهد حضور سهامداران و جذب سرمایه‌های آنان به صورت غیر مستقیم هستیم.

با توجه به شعار سال، مردم اگر بخواهند در تولید مشارکت کنند باید اقدام به سرمایه‌گذاری کرده و سرمایه‌های خود را وارد بورس کنند چرا که بورس ویترین و مجموعه شفاف در اقتصاد کشور است و مسیر را برای جهش تولید با جمع آوری نقدینگی‌ها هموارتر می‌کند.

مردم نباید از بورس احساس خطر کنندنقش بورس در تحقق شعار سال بسیار مثبت و قابل توجه است.

افزایش شفافیت و قابلیت پیش‌بینی‌پذیری متغیرهای اقتصادی از موارد مهم به منظور صیانت از حقوق سرمایه‌گذاران و سهامداران است که باید مورد توجه خاص قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید