سرپرست اداره رسانه شهرداری کرج: رادیو البرز، بلندگوی مطالبات شهروندی ‌است

0
34

نقش اقتصاد – البرز- منیر خلیلی – سرپرست اداره رسانه شهرداری کرج، روز تشکیل رادیو کرج را به همه شهروندان این منطقه و دست‌اندرکاران مجموعه تبریک گفت.

محسن پوراسماعیل گفت: رادیو، صدای گرم روزگاری‌ست که روابط انسان‌ها به واسطه ابزار الکترونیکی و فضای مجازی رو به سردی و بی تفاوتی گراییده و گرمای ارتباط کلامی و احساسی تا حد قابل توجهی رو به فراموشی و نابودی است.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی رادیو کرج، فرصتی برای حفظ گرمای ارتباط ساکنان این دیار بود، اضافه کرد: زمانی که کرج هنوز شهری کوچک بود و به شکل و شمایل کلانشهر در نیامده بود، افتتاح رادیو کرج که بعدها به رادیو البرز ارتقاء پیدا کرد فرصتی بود تا ساکنان شهر دغدغه‌ها و درد دل‌های خود را با این مجموعه مطرح کرده و در میان بگذارند.
موسس استودیوی مدیریت شهری کرج، تاکید کرد: رادیو کرج هنوز هم به رغم ازدیاد رسانه‌ها و ابزار ارتباط جمعی، توانسته جایگاه خود را میان جمعیت کرج نشین و البرزنشین حفظ کند و بسیاری از مشکلات و مسائل مرتبط با آنان را به مسئولان انعکاس داده و پیگیری کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در سال‌های نه چندان دور همکاری و همراهی رادیو کرج با اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج باعث شد تعاملات گسترده‌ای میان مردم و مسئولان عرصه مدیریت شهری شکل گیرد به طوری که ارتباط روزانه با مدیران شهری برقرار می‌شد تا ضمن اعلام آخرین اخبار و رویدادهای این حوزه، به سوالات و خواسته‌های مردم پاسخ داده شود.
پوراسماعیل برای استمرار این همکاری با رادیو البرز اعلام آمادگی کرد و یادآور شد: هر چقدر تماس و ارتباط مردم با دست اندرکاران و مدیران شهری بیشتر باشد دستاوردهای مدیریت شهری با اقبال و همراهی بیشتری از سوی شهروندان همراه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید