سازمان جمع آوری وفروش اموال تملیکی درنظردارد کالاهای تحت اختیار خود را با بهره گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت به صورت اینترنتی به فروش برساند.
به گزارش سازمان جمع آوری وفروش اموال تملیکی، این سازمان در نظر دارد کالاهای تحت اختیار خود را با بهره گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت بصورت اینترنتی بفروش برساند. متقاضیان محترم می توانند از ساعت 8 روز دوشنبه مورخ 1403.08.14 لغایت ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 1403.08.21جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده وهمچنین ارایه پیشنهاد به وب گاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند.
ضمناً از آنجائیکه مزایده بصورت اینترنتی می باشد رعایت موارد ذیل الزامیست:
1- شرکت کنندگان درمزایده میبایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک( توکن)به دفاتر ثبت اسنادرسمی درسراسر کشور مراجعه نمایند.
2-. بـرگزاری مزایـده صرفاًٌ از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می پذیرد، لذا کلیه شرکت کنندگان درمزایده می توانند از تاریخ فوق الذکربه نشانیeauc.setadiran.irمراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک،نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.
3- ثبت پشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 1403.08.21 امکان پذیر می باشد.
4- داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی بهمراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.
5-اطلاعات ریزاقلام ارائه شده درمزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رویت برای متقاضیان محترم میباشد.
6- بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت 08 الی 14 امکانپذیر خواهد بود.
7- پیشنهاد می گردد باتوجه به تنوع کالاهای مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید بعمل آید.
8- پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت 12 روز یک شنبه مورخ 1403.08.27 در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می گردند.
9- شرکت کنندگان در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف،می توانندصرفا”گزینه انصراف درسیستم را تا ساعت 10 روز سه شنبه مورخ 1403.08.22 انتخاب وثبت نمایند.
توجه:(لازم به توضیح است اعلام انصراف بصورت سیستمی بوده وبدون مراجعه به ادارات استان،با انتخاب گزینه انصراف،ثبت درخواست انصراف امکان پذیرمیباشد).
10- از تاریخ 1402.07.03 در تمامی مزایده ها و حراج های سازمان، امکان تهاتر دین و طلب با صاحبان کالای متروکه وجود نداشته و برندگان مزایده مکلفند در مهلت اعلام شده در شرایط عمومی مزایده وحراج نسبت به واریز کل مبلغ پیشنهادی و سایر وجوه قانونی مربوطه اقدام نمایند
11- مطابق مصوبه هیات مدیره محترم سازمان از مورخ 1402.09.05 مبلغ تضامین شرکت در مزایده از (15%) به (7%)کاهش یافته است.
12-مطابق بند(ر)تبصره(6)قانون بودجه سال 1403 کل کشور نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال 1403 از (9%) به(10%) افزایش یافته است.
13- متقـاضیان محترم می توانند جـهت دریـافت اطلاعات بیشتر به منـظور شرکت در مزایده الکترونیک و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریتهای استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند.
14- مطابقت صاحب توکن(امضای الکترونیکی)با نام واریز کننده وجه به حساب سازمان یا ارائه دهنده تضامین بانکی، بدیهی است درصورتی که تضامین بانکی با صاحب توکن صادر نشود و یا واریز وجه از حساب صاحب توکن صورت نپذیر امکان تائید ودایع میسر نخواهد شد.
متقاضیان محترم در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن 27652198-021 تماس حاصل نمایند.