افتتاح نمایشگاه و تعمیرگاه مرکزی لاماری

0
92

شرکت آرین پارس موتور طی مراسمی ضمن افتتاح نمایشگاه و تعمیرگاه مرکزی، از لاماری ایما ایکس رونمایی کرد.

مدیر روابط عمومی آرین پارس موتور در مراسم معرفی لاماری ایما X گفت: «از زمان عرضه خودرو لاماری ایما تا کنون با وجود برخی مشکلات و کمبودهایی که درباره آپشن‌ها و امکانات رفاهی خودرو لاماری ایما از سوی مشتریان مطرح شده بود، به دلیل سبک طراحی خاص لاماری و هماهنگی خوب بین موتور با گیربکس این خودرو با اقبال خوبی از سوی بازار و مردم روبرو شده بود.»

علی رضا محمدزاده با بیان اینکه آرین موتور بر اساس نیازسنجی بازار، خواسته‌های مشتریان و مقایسه سایر خودروهای هم‌کلاس ایما، اقدام به عرضه خودرو لاماری ایما X کرده است، ادامه داد: «اولین تغییری که در ظاهر خودرو لاماری ایما ایکس در مقایسه با لاماری فعلی رخ داده نصب کیت اسپرت بدنه است که بر روی سپرعقب و جلو و فلاپ‌ها تغییر ایجاد کرده و نمای اسپرت‌تر و تهاجمی‌تر به ایمای X می‌دهد که البته این کیت به صورت آپشنال و انتخابی در اختیار مشتری قرار گرفته و به صورت استاندارد بروی لاماری ایکس نصب نخواهد شد.»

وی با تاکید بر اینکه تغییر دیگری در خصوص ظاهر ایما ایکس رخ نداده، گفت: «اگر چه خودرو لاماری X از لحاظ بصری طول و عرض بیشتری نسبت به ایمای فعلی را به مخاطب القا می‌کند اما در واقعیت چنین نیست و قطعات به کار رفته در کیت مذکور منجر به کشیده‌تر دیده شدن لاماری ایکس می‌شود.»

مدیر روابط عمومی آرین پارس موتور ادامه داد: «تغییر دیگری که در خصوص لاماری Xصورت گرفته چراغ LED جلو است که به صورت استاندارد بر روی خودرو عرضه می‌شود که علاوه بر مبحث ایمنی به زیبایی خودرو X هم افزوده است.»

به گفته محمدزاده، دوربین 360 درجه آپشن دیگری است که به منظور افزایش ایمنی در خودرو لاماری ایکس تعبیه شده تا اشراف بیشتری برای کنترل اطراف در اختیار راننده قرار ‌دهد. همچنین رادار نقطه کور، نورپردازی داخلی، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم تصادف از جلو، سنسور جلو، صندوق عقب برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، سردکن و ماساژور برای صندلی راننده، تنظیم برقی صندلی شاگرد از ردیف دوم (Boss Seat)و صفحه کیلومتر با قابلیت شخصی سازی دیگر آپشن‌های درنظر گرفته شده برای لاماری ایما ایکس است.

 

در حاشیه مراسم رونمایی.... در جریان مراسم رونمایی از لاماری ایما X، برخی خدمات دیگر آرین موتور نیز به مخاطبان معرفی شدند. این مراسم با افتتاح شوروم مرکزی لاماری در تهران همراه بود. نخستین بخش اکسسوری‌های برند لاماری است که شامل انواع عطر و ادکلن، کراوات، کلاه، دکمه سردست، سنجاق سینه و ماکت لاماری ایما می‌شود.

مدیر فروش برند لاماری با اشاره به آمار فروش و عملکرد برند لاماری تصریح کرد: موفق شدیم تا امروز شش هزار دستگاه لاماری را به مشتریانمان تحویل دهیم. این مشتریان موعد قراردادی بیش از ۹۰ روز داشتند، اما ما با زمان متوسط ۵۰ تا ۵۵ روز این خودروها را به آنها تحویل دادیم.

به گفته وی، طی هفته‌های گذشته با چالش‌های مختلفی مواجه شدیم، اما این مسایل نیز به‌زودی برطرف می‌شوند و طی روزهای آینده آهنگ تحویل را به روند گذشته برمی‌گردانیم تا مشتریان دغدغه‌ای نداشته باشند.

موسوی خاطرنشان کرد: همچنان در خدمات مشتریان نوبت اول سامانه یکپارچه عرضه خودرو هستیم و بر اساس نوبت‌دهی آنها، تمام متقاضیان تا پایان تابستان و بخشی از متقاضیان نوبت پاییز را فراخوان کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم تعهد و خوش‌قولی خودمان را در خصوص این عزیزان نیز رعایت کنیم.

امیر صرافی مدیر بازاریابی آرین پارس موتور نیزدر مراسم افتتاح شو روم خودروی لاماری و معرفی لاماری ایما ایکس گفت: خودروی لاماری در کمتر از یکسال از شروع تولیدش موفق به کسب سهم ۳ درصدی در بازار خودروهای مونتاژی شد و از نظر تولید نیز در سال ۲۰۲۳ سهم ۴ درصدی را کسب کرده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای تولید و عرضه لاماری ایما هیبریدی، افزود: در صورتی که مسایل مربوط به تامین ارز برطرف شود، امکان تولید و عرضه این خودرو در مدت ۲ ماه فراهم است، برنامه آرین پارس موتور  رونمایی از این خودرو در روزهای جاری و عرضه آن در مهرماه امسال بود اما هم اکنون تخصیص ارز به تولید اولویت بیشتری نسبت به واردات دارد و به همین دلیل نمی توانیم زمان دقیقی برای عرضه این محصول اعلام کنیم.

صرافی با بیان اینکه لاماری ایما تمام الکتریکی سال آینده عرضه خواهد شد، تصریح کرد: در بازه قیمتی ۶۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان یک خودروی سدان کلاس C و علاوه بر این، یک کراس اور در سگمنت B را در برنامه داریم که اواخر پاییز یا اوایل زمستان امسال رونمایی خواهند شد و فروش را نیز در برنامه امسال خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در زمینه تولید SUV لوکس فول سایز با موتور حجیم و امکانات پیشرفته نیز گام های قابل توجهی برداشته شده و مشتریان چنین خودروهایی می توانند به جای پرداخت ۴ تا ۵ میلیارد تومان، این خودرو را با مبلغ پایین تری خریداری کنند.

مدیر بازاریابی شرکت آرین پارس موتور همچنین با اشاره به اثرگذاری تامین ارز بر تولید خودروی لاماری ایما ایکس، از فروش این خودرو در آذر و دی امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: تحویل این خودرو بهمن و اسفند امسال صورت خواهد گرفت.

وحید قاسمی شیران، مدیر خدمات پس از فروش لاماری نیز در مراسم یاد شده گفت: هم اکنون ۲۸ نمایندگی فعال در ۱۷ استان کشور داریم که برخی از آنها نمایندگی‌های سابق ما در بخش خودروهای دی اس و میتسوبیشی بودند.

وی افزود: برنامه شرکت این است که تعداد نمایندگی ها را تا پایان امسال به ۳۴ نمایندگی در ۲۱ استان کشور برسانیم و سطح سرویس‌دهی خود به مشتریانمان را بهتر از قبل کنیم.

مدیر خدمات پس از فروش لاماری تصریح کرد: تمام ۳۴ نمایندگی آرین پارس موتور تا پایان سال به‌شکل استاندارد شده آماده‌ی ارایه خدمت به مشتریان خواهند بود.

 وی در خصوص خدمات امدادی لاماری تصریح کرد: در سال گذشته دو خودرو امداد لاماری را در اختیار داشتیم و آن را به‌عنوان یک جایگاه سیار در نظر گرفتیم که تجهیز شده است و تا پایان سال ۳۲ خودرو امداد به ناوگان ما اضافه خواهد شد تا شبکه امداد گسترده‌تری داشته باشیم.

افتتاح تعمیرگاه مرکزی

در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی، آرین موتور از تعمیرگاه مرگزی مخصوص لاماری رونمایی کرد. آرین موتور با نمایش خودروهای مخصوص امدادی در تلاش است تا خیال تمام مشتریان را از بابت تعمیر و خدمات پس از فروش راحت کند.

مشخصات فنی لاماری ایما X

لاماری ایما X از نظر مشخصات فنی هیچ تفاوتی با نسخه پیشین نداشته است. این خودرو همچنان از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی با سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI بهره گرفته است. این موتور قدرتمندترین انجین 1.5 لیتری نصب شده استاندارد روی خودروهای صفر کیلومتر داخل ایران بوده و قادر به تولید 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این موتور توسط گیربکس هفت سرعته دو کلاچه Wet به چرخ های جلو منتقل می شود. یکی از نقاط ضعفی که به لاماری ایما وارد بود، فقدان حالت تعویض دنده دستی یا تیپترونیک برای گیربکس بوده است. اما خوشبختانه این قابلیت به لاماری ایما ایکس اضافه شده و گیربکس این خودرو اکنون قابلیت تعویض دنده به صورت دستی را هم دارد.

در حاشیه مراسم رونمایی.... در جریان مراسم رونمایی از لاماری ایما X، برخی خدمات دیگر آرین موتور نیز به مخاطبان معرفی شدند. این مراسم با افتتاح شوروم مرکزی لاماری در تهران همراه بود. نخستین بخش اکسسوری‌های برند لاماری است که شامل انواع عطر و ادکلن، کراوات، کلاه، دکمه سردست، سنجاق سینه و ماکت لاماری ایما می‌شود.

لاماری ایما ایکس سه حالت رانندگی نرمال، اکو و اسپرت دارد و سفتی و نرمی فرمان نیز در سه حالت نرمال، کامفورت و اسپرت به وسیله نمایشگر میان داشبورد تنظیم می شود.

امکانات بیشتری لاماری ایما X چه هستند؟

ارائه امکانات رفاهی بیشتر، برگ برنده لاماری ایما X در مقایسه با رقبایش خواهد بود. ابتدا از صندلی‌های این خودرو شروع می‌کنیم. صندلی‌های ردیف جلو به گرمکن مجهز هستند و صندلی راننده در کنار آن، سیستم سردکن و ماساژور را نیز ارائه می‌دهد. تنظیم این صندلی‌ها نیز به صورت برقی انجام می‌شود. صندلی راننده در ده حالت قابل تنظیم است و سرنشینان ردیف عقب نیز می‌توانند صندلی سرنشین را برای دستیابی به فضای پای بیشتر، حرکت دهند.

آینه‌های خودرو از نوع تنظیم شونده برقی به همراه گرمکن هستند که در هوای سرد، دید کاملی را برای راننده فراهم می‌آورند. یکی از آپشن‌های مهم برای مشتریان ایرانی نیز روی این خودرو نصب شده است. نسخه X‌ به آپشن درب صندوق برقی مجهز خواهد بود که اخیرا مورد توجه مصرف‌کنندگان ایرانی قرار گرفته است. در نهایت چند سوکت نیز به عنوان شارژر تلفن همراه سرنشینان به این خودرو اضافه شده است.

دوربین 360 درجه آپشن جدید دیگری در این خودرو است که قابلیت دید کامل را برای راننده فراهم می‌آورد. با این حال امکانات ایمنی لاماری ایما X به همین جا ختم نمی‌شوند. این خودرو اکنون قادر است تا برخی قابلیت‌های مربوط به خودروهای خودران را در اختیار راننده قرار دهد. رادار نقطه کور، سیستم هشدار برخورد از جلو و سیستم هشدار خروج از خط سه آپشن جدید ایمنی نسخه ایکس لاماری ایما هستند. وجود این آپشن‌ها در کنار کروز کنترل تطبیقی، امکان رانندگی خودکار و بدون دخالت راننده را در اتوبان‌ها فراهم می‌آورد. در نهایت می‌توان چراغ‌های LED‌ جلو را به عنوان آخرین افزودنی این خودرو ذکر کرد.

معرفی بخش اکسسوری برند لاماری

در جریان مراسم رونمایی از لاماری ایما X، برخی خدمات دیگر آرین موتور نیز به مخاطبان معرفی شدند. این مراسم با افتتاح شوروم مرکزی لاماری در تهران همراه بود. نخستین بخش اکسسوری‌های برند لاماری است که شامل انواع عطر و ادکلن، کراوات، کلاه، دکمه سردست، سنجاق سینه و ماکت لاماری ایما می‌شود.

محصولات آینده آرین پارس موتور

این شرکت مدت هاست که اعلام کرده قصد عرضه یک خودروی سدان C سگمنت و همچنین یک کراس اوور B سگمنت را دارد و ظاهرا در آینده نزدیک عرضه این خودرو انجام خواهد شد. ضمن اینکه لاماری ایما هیبریدی نیز قرار است با فیس جدید در سال جاری عرضه شود و در آینده همین فیس لیفت برای نسخه بنزینی لاماری ایما از جمله همین لاماری ایما ایکس نیز اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید