بازدید مدیر کل دفتر تجهیز و توسعه زیرساخت‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از استان کردستان

0
57

به  گزارش نقش اقتصاد به نقل از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان کردستان مهندس جهان تیغی مدیر کل دفتر تجهیز و توسعه زیرساخت‌ها ی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و مهندس عطایی کارشناس معین استان کردستان و کارشناس ساختمان و تأسیسات سازمان مرکزی بعداز ظهر امروز شنبه ۱۱ آذرماه با سفر به استان کردستان و حضور در مدیریت تعاون روستایی کردستان با مدیر استان و همکاران معاونت فنی و بازرگانی نشست تخصصی برگزار کردند.

در این جلسه تخصصی که سعیدی معاون فنی و بازرگانی و ساعد پناه معاون اداری و مالی نیز حضور داشتند، مهندس کوشکی مدیر تعاون روستایی استان گزارشی در خصوص وضعیت زیرساخت‌ها، ابنیه و ساختمانهای موجود در سطح شبکه استان کردستان ارائه نمودند.

نجفی رئیس اداره خدمات فنی و کشاورزی، رحیمی فرد و ایوبی کارشناسان فنی و مهندسی ستاد استانی، مدیران عامل اتحادیه تعاونی های روستایی استان کردستان و اتحادیه دامداران استان، اتحادیه‌های های شهرستان سنندج و دهگلان نیز در این جلسه حضور بهم رساندند.

مشکلات حوزه زیر ساختها، تجهیز و توسعه و طرح های در دست و قابل اجرا در سطح شبکه، درخواست‌های اتحادیه های حاضر در این جلسه توسط حضار تشریح شد.

مهندس جهان تیغ با اشاره به اهمیت ویژه زیرساخت‌ها و تاثیر آنها در پیشرفت تشکلها، بر شناسایی املاک و اموال مازاد و مولد سازی آنها، مشارکت بین تشکلها در سطح استان و در نهایت دریافت تسهیلات به عنوان راههای توسعه زیرساختها اشاره نمود.

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید