منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزیده نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۴ شد

0
41

نقش اقتصاد – محمدرضا خمسه – همزمان با مراسم گرامیداشت روز فناوری اطلاعات در سالن همایش نورالرضا از برگزیدگان بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ ، تقدیر شد .

در این مراسم، پیام به دلیل حضوری متفاوت و فعال در نمایشگاه الکامپ بعنوان شرکت برتر معرفی و تقدیر شد.
بر اساس این گزارش، خلاقیت دست اندرکاران منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برای ایجاد سالنی اختصاصی با حضورشرکت های فعال در این منطقه در نمایشگاه الکامپ که استقبال بسیار خوب مردم و فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال را نیز به همراه داشت، موجب شد تا به عنوان شرکت برگزیده در این نمایشگاه انتخاب شود.
لازم به ذکر است، پایون منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با حضور ۱۴ شرکت فعال در این منطقه، در سالن ۴۰ این نمایشگاه برپا شده بود.
در این پاویون، شرکت های فعال در زمینه هایی از جمله تولید تلفن همراه،تبلت، ساعت هوشمند، پاور بانک، هندزفری، تجهیزات پرداخت الکترونیکی، طراحی و تولید انواع رایانه های تک برد، قطعات رایانه، حافظه و ذخیره سازهای رایانه ها، و طراحی و تولید سیستم های مخابراتی، مستقر در این منطقه دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.
بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ با شعار ” همه با هم برای اقتصاد دیجیتال” از ۹ تا ۱۲ تیرماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید