رییس بسیج رسانه استان البرز: اصحاب رسانه درخط مقدم جنگ نرم دشمنان هستند

0
44

نقش اقتصاد – محمد رضا خمسه – رییس بسیج رسانه استان البرز با اشاره به سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ نرم دشمنان هستند و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

ابراهیم نوروزی فر در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان کرج اظهار کرد: بنابراین خبرنگاران درکنار مطالبه گری باید امید آفرینی را درجامعه ترویج دهند چراکه اگر لحظه ای غفلت کنند دشمن با روایت های مجهول افکار عمومی را به دست گرفته و خسارات جبران ناپذیری را وارد می‌کند.
وی ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان گفتمان مناسب باید ترویج یابد و مورد مطالبه قرار گیرد که دراین مسیر خبرنگاران نقش مهمی را در پاسخ به شبهات و هدایت افکار عمومی ایفا می‌کنند.رییس بسیج رسانه استان البرز یاد آورشد: امروز بسیج رسانه استان البرز به همراه خانه مطبوعات با یاری گری اصحاب رسانه پیگیرمطالبات مردم است و در حوزه محرومیت زدایی تلاش های وافری دارد.
وی با اشاره به جنایات رژیم غاصب درغزه و شهادت ۱۷۰ خبرنگار طی ۹ماه در فلسطین گفت: خبرنگاران غزه با شهادت خود مظلومیت فلسطین را به جهان مخابره کردند و سبب شدند تا تمام مردم دنیا به صحنه بیایند.نوروزی فر اضافه کرد : خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و بصیرت هستند و با قلم خود چراغ راه را برای احاد مردم روشن می‌کنند.
رییس بسیج رسانه استان البرز خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسوولان خواند و بیان کرد: اصحاب رسانه نقش موثری در اقناع جامعه و افکار عمومی دارند و با توجه به اینکه درجنگ ترکیبی هستیم باید خبرنگاران از سلاح قلم خود برای روشنگری هرچه بیشتر استفاده کنند.
نوروزی فر افزود: دشمنان می‌خواهند سکولار و لیبرال را گسترش دهند و خبرنگاران با ابزارهای روشنگری که دارند می‌توانند درمقابل آنان ایستادگی کنند.
وی خطاب به خانواده ها و خطرات فضای مجازی برای نوجوانان و جوانان بیان کرد: دراین فضای مجازی دشمن به دنبال تحریف واقعیت ها و انقلاب است که خبرنگاران با همراهی مسوولان ذیربط می توانند در جهت اقناع جوانان گام های موثری بردارند .

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید