آغاز اولین دوره فروش وانت تاگا پادران موتور در دو نسخه استاندارد و کشیده

0
45
حدود یک سال پیش در تیرماه 1401 شرکت پادران موتور پیکاپی بنام تاگا را رونمایی کرد و حالا اولین دوره فروش این خودرو آغاز شده است.  حدود یک سال پیش در تیرماه 1401 شرکت پادران موتور پیکاپی بنام تاگا را رونمایی کرد و حالا اولین دوره فروش این خودرو آغاز شده است. پادران موتور پیکاپ تاگا را در دو مدل استاندارد و کشیده عرضه می‌کند که دومی 310 میلی‌متر فاصله محوری و طول بیشتری دارد. این پیکاپ به‌صورت اقساطی با تحویل 30 روزه عرضه می‌شود. قیمت تاگا برای نسخه استاندارد یک میلیارد و 690 میلیون تومان و برای نسخه کشیده یک میلیارد و 790 میلیون تومان اعلام شده است.

وانت تاگا محصول یک شرکت چینی بنام کینگ ‌لینگ موتورز (Qingling Motors) است. کینگ لینگ پس از سال‌ها مونتاژ محصولات ایسوزو، در سال 2017 پیکاپ تاگا را به‌عنوان اولین محصول با برند خودش معرفی کرد. این پیکاپ بر اساس نسل قبلی ایسوزو D-Max ساخته شده و از لحاظ فنی و تکنولوژی بشدت مبتنی بر پیکاپ ایسوزو است. در ژانویه 2021 نیز کینگ لینگ نسخه جدیدی از وانت خود را با نام تاگا H معرفی کرد. این نسخه‌ای لوکس‌تر و سطح بالاتر از وانت تاگا معمولی محسوب می‌شود که از نمای جلویی کاملاً جدیدی بهره می‌برد.

در کشورمان نیز همین نسخه جدیدتر تاگا H عرضه می‌شود. تاگا با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی تولید می‌شود که پادران موتور قصد دارد هردو را در ایران ارائه کند اما فعلاً در اولین سری فروش، این پیکاپ با موتور 1.8 لیتری بنزینی توربو و گیربکس دستی ارائه شده است. این موتور 227 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور دارد.



 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید