علنی شدن دیدار با وزیر رژیم صهیونیستی به ضرر اپوزیسیون خارج‌نشین شد

0
70

یک تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان این‌که «اپوزیسیون خارج از کشور شناخت دقیقی از مردم ایران ندارد»، گفت: جای خوشحالی دارد که دیدار فعالان رسانه‌ای خارج از کشور با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی رسانه‌ای شد.

ناصر ایمانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار برخی فعالان رسانه‌ای خارج از کشور با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: ما در حوادث سال گذشته اعلام کردیم که آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی پشت صحنه اتفاقات کشور هستند اما شاید پذیرفتن این مساله برای برخی راحت نبود. البته این مساله بدان معنا نیست که ما در کشور نارضایتی داخلی نداشتیم.

وی ادامه داد: دیدار خبرنگاران رسانه‌های فارسی زبان با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی می‌توانست علنی نشود اما وقتی این دیدار رسانه‌ای و علنی می‌شود بدان معناست که آن‌ها خیلی امیدوارند کاری که سال گذشته نیمه تمام ماند را اصطلاحا امسال تمام کنند؛ بنابراین علنی به صحنه می‌آیند تا به عناصر فعال ضد جمهوری اسلامی در خارج و داخل کشور بگویند که رژیم صهیونیستی با تمام قوا در صحنه حضور دارد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اعتقاد به این‌که «علنی شدن این دیدار به ضرر اپوزیسیون خارج‌نشین بود»، گفت: جهان غرب و این اپوزیسیون شناخت دقیقی از جامعه ایرانی ندارد. آن‌ها تصور می‌کنند به جز اقلیتی، همه مردم ایران چه آن ها که سال گذشته در اعتراضات شرکت کردند چه آن‌ها که شرکت نکردند اما از اعتراضات حمایت کردند به دنبال براندازی نظام سیاسی در ایران هستند. دشمن فکر می‌کند با برگزاری چنین نشست‌هایی مردم ایران به حضور آن‌ها دلگرم می‌شوند در حالی‌که اکثریت مردم ایران روحیه بیگانه‌ستیزی دارند و ممکن است انتقاداتی داشته باشند یا حتی مخالف جمهوری اسلامی باشند اما این بدان معنا نیست که موافق آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی باشند. این کشورها تصور آن‌ها این است که مردم معترض، موافق اقدامات آن‌ها هستند.

ایمانی با اشاره به این‌که «یکی از ضربه‌های بزرگی که اپوزیسیون و کشورهای حامی آن‌ها خوردند بابت تصور اشتباه از مردم ایران بود»، گفت: یکی از انتقادات سال گذشته مردم به رهبران اپوزیسیون خارج از کشور این بود که آن‌ها عناصر بسیار ضعیف، وابسته و منفعت جو بوده و در اندازه‌ای نیستند که یک نظام جدید در ایران تشکیل دهند. خود اپوزیسیون هم تصور درستی از جامعه ایران نداشت؛ بنابراین دیدار با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی علنی شد. البته جای خوشحالی دارد که آن‌ها چنین تصوری دارند و این دیدار را علنی کردند.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید