حدادی: تقلای امپراتوری رسانه‌ای غرب حاکی از شکست سیاست آنان برای انزوای ایران است

0
46

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امپراتوری رسانه ای غرب به دنبال به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان بود اما در نهایت با تلاش دولت مردمی و مجلس انقلابی این سیاست رسانه‌های معاند به پشتوانه رژیم صهیونیستی شکست خورد.

علی حدادی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اقدام رسانه‌های خائن مبنی بر علنی کردن ارتباط خود با رژیم صهیونیستی، بیان کرد: آنچه که امپراتوری رسانه غرب دنبال می‌کند و تمام تبلیغات و تلاش آنها در این راستاست که فضای جهانی به این سمت برود که انزوای ایران را به دنبال داشته باشد، اما نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت آقا و دولت مردمی و مجلس انقلابی با یکدیگر منسجم شده و ارتباط خود را با جهان تقویت کردیم. ما ارتباط با جهان را به کشورهای اروپایی و غرب خلاصه نکردیم. تعریف درستی از ارتباط با جهان شکل گرفت و دیپلماسی سیاسی و اقتصادی کشور در راستای برقراری ارتباط با کشورهای همسایه و عضویت در پیمان‌های مختلف نظیر پیمان شانگهای و پیمان بریکس تقویت شد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر تقویت ارتباط با آفریقای جنوبی و آمریکای لاتین از دیگر نقاط قوتی بود که رقم خورد. ما ظرفیت های بسیار خوبی را در منطقه و در ارتباط با جهان ایجاد کردیم. بدین ترتیب نه تنها کشور ما منزوی نشد بلکه سیاست رسانه‌های معاند شکست خورد و پرچم جمهوری اسلامی امروز در جای جای دنیا برافراشته شده است. این موضوع باعث ترس و وحشت برای رژیم غاصب صهیونیستی شده است.

نمانیده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظام سلطه چه در بعد اقتصادی و چه در بعد سیاسی رو به تضعیف بوده و حاکی از تضعیف و نابودی رژیم صهیونیستی است. امپراتوری تبلیغاتی رسانه ای وابسته به غرب همواره  به دنبال تامین منافع غرب و رژیم صهیونیستی بوده اما امروز نتیجه عکس گرفته‌اند. همه هزینه ها و سرمایه‌گذاری که برای انزوای ایران کردند به پوچی رسیده است. امروز به پوچی خود پی برده اند.

وی در ادامه تاکید کرد: همه تبلیغات دشمن نقش بر آب شد. امروز شاهد تقابل تمدن غرب با تمدن نوین اسلامی  و پیشرفتی که در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی ایجاد شده است، هستیم. انسجام بین مجلس و دولت و قوای سه گانه برای دفاع از منافع ملی و تمامیت ارضی تمام نقشه های رژیم صهیونیستی را نقشه برآب کرد. آنها نیز به این جمع بندی رسیدند که نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و جهان درحال خارج شدن از حالت تک قطبی است.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید