برگزاری موفقیت آمیز ممیزی مراقبتی سالانه در توسعه پترو ایران

0
55

ممیزی مراقبتی نوبت دوم سیستم مدیریت یکپارچه و ممیزی صدور گواهینامه دو استاندارد جدید در شرکت توسعه پترو ایران با موفقیت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، احمد زندی نماینده مدیریت عامل در سیستم‌های مدیریتی، با اعلام این خبر، برگزاری ممیزی مراقبتی نوبت دوم سیستم مدیریت یکپارچه مبتنی بر استاندارهایISO9001:2015 ،ISO 29001:2020 ، ISO 14001:2015 و ISO 45001: 2018 و همچنین ممیزی صدور گواهینامه دو استانداردجدید در قالب سیستم مدیریت پروژه مبتنی بر استاندارد ISO 21502:2020 و سیستم مدیریت ریسک مبتنی بر خطوط راهنمای ISO 31000:2018 را موفقیت آمیز دانست.

وی افزود: این نوبت از ممیزی نیز به مانند دو دوره گذشته در شرکت توسعه پتروایران توسط نهاد صدور گواهینامه پایش و ارزیابی انطباق ایران (توف نورد ایران سابق) – همکار انحصاری شرکت توف آستریا در ایران در دو روز متوالی، در تاریخ 16 الی 17 آبان ماه 1402 و مجموع 8 نفر روز، انجام شد.

مدیریت کنترل و تضمین کیفیت شرکت توسعه پتروایران ادامه داد: در این مرحله تمرکز بر سوابق اجرایی فرآیندهای سازمانی، پایش میزان تحقق و پیشرفت پروژه های بهبود، رفع عدم انطباقهای اعلام شده در ممیزی قبلی و صحه گذاری فرآیندها، روش های اجرایی و دستورالعمل‌های تدوین شده مرتبط با دو استاندارد جدید سازمان صورت گرفت که در این راستا تمامی کارکنان، روسا و مدیران واحدهای ستادی و سایت پروژه بینک براساس روش نمونه گیری مورد مصاحبه و ممیزی قرار گرفتند.

زندی تصریح کرد: در جلسه اختتامیه این نوبت از ممیزی، ضمن ارائه گزارش جامعی از روند استقرار و اجرای نظام‌های سیستم مدیریت، یافته های ممیزی شامل نقاط قوت و فرصت‌های بهبود که توسط نهاد صدور گواهینامه شناسایی و مورد ارزیابی قرار گرفته بود، در حضور مدیران واحدهای مختلف سازمان، قرائت گردید و در انتهای این جلسه بنا به اعلام سر‌ممیز به نمایندگی از تیم ممیزی، این نوبت از ممیزی بدون ثبت هیچگونه عدم انطباق در گزارش ممیزی خاتمه یافت.

وی در پایان از حمایت های سرپرست شرکت پتروایران و همکاران مرتبط با تمدید گواهینامه های قبلی و صدور گواهینامه های جدید شرکت را فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید