تجهیزات آب و فاضلاب همچنان فرسوده هستند

0
25

سارینا سیف روزنامه نگار: پس از 48 ساعت قطعی آب در شهرستان دهلران، سرانجام شبکه آب این شهر دیروزمتصل شد. اسدالله چراغی، نماینده مردم دهلران در مجلس دوازدهم، در گفتگو با تجارت‌نیوز توضیح داد: 65 درصد از تجهیزات آب استان ایلام که دهلران هم بخشی از آن است فرسوده هستند.از روز پنجشنبه 12 مهرماه، خبرهایی مبنی بر قطعی آب شهرستان دهلران به گوش می‌رسید. شهروندان گزارش‌های متعددی درباره قطعی آب شرب منتشر کردند. این قطعی بیش از 48 ساعت به طول انجامید.

در پی این قطعی، مردم در دهلران محبور بودند ساعت‌ها برای پر کردن ظرف آب در صف بایستند. حتی برخی از خانواده‌ها مجبور بودند ساعت‌ها منتظر بمانند تا شاید یک تانکر آب پیدا کنند. این موضوع منجر به نارضایتی بسیاری از شهروندان شد و اعتراض آنها را برانگیخت.قطعی آب شرب شهر دهلران به دلیل شکستگی یکی از فلکه‌های فشارشکن و تخلیه اضطراری خط لوله اصلی بعد از ایستگاه پمپاژ چاه آب روی داده بود. در نهایت بعد از 48 ساعت سرانجام شکستگی تعمیر و آب در این شهرستان مجدداً برقرار شد.در پیگیری دلایل قطعی 48 ساعته آب و وضعیت کنونی این استان، از اداره آب و فاضلاب شهرستان دهلران و فرمانداری این استان پاسخ روشنی دریافت نشد.

نهایتاً اداره منابع آب دهلران از وصل شدن آب این شهر خبر داد و گفت این قطعی به دلیل شکستگی خط انتقال آب به مخزن اصلی شهر رخ داده بود. موضوعی که پیش از این هم مشخص بود!

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید