معرفی آپشن میرر لینک – انتقال تصاویر گوشی به مانتیور خودرو لاماری

0
41

میرور لینک (به انگلیسی Mirror Link) یک فناوری مبتنی بر خودرو است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در حین رانندگی با خودروی لاماری بدون در دست گرفتن تلفن همراه و از طریق مانیتور خودرو لاماری ایما، به قابلیت‌های ارتباطی تلفن همراه دسترسی داشته باشند.

https://lamari.ir/

MirrorLink سیستمی است که تلفن هوشمند را به صفحه نمایشگر  خودرو لاماری ایما متصل میکند. مالکان خودروی  لاماری می توانند تلفن خود را از طریق کابل  USB یا بلوتوث متصل کنند، برای این کار ابتدا  اپلیکیشن سازگار با میرور لینک در خودروی لاماری به اسم (Carbitlink) روی گوشی موبایل خود نصب کنید. سپس گوشی تلفن همراه خود را از طریق کابل USB و یا بلوتوث به مانیتور خودرو متصل کنید. دکمه MirrorLink را در صفحه نمایش اتومبیل خود فشار  دهید  و سپس مانیتور یک نما از صفحه اصلی تلفن شما را نشان می دهد.

توجه : برای دانلود آپلیکیشن Carbitlink می توانید از طریق اپ استور برای گوشی های آیفون و گوگل پلی برای گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل دانلود می باشد.

می توانید از طریق کنترل های خودکار به دفترچه تلفن و برنامه های خاصی که در تلفن شما هستند دسترسی پیدا کنید. بنابراین ، به جای لمس کردن تلفن خود که هنگام رانندگی ممنوع است ، شما به سادگی نماد مربوطه را در صفحه لمسی اتومبیل خود لمس کنید ، یا با استفاده از دکمه های فرمان یا داشبورد با آن کار کنید. اگر ماشین شما از چنین امکاناتی برخوردار باشد ، با فعال سازی صدا نیز کار می کند.

 

AndroidAuto و Apple CarPlay عملکرد مشابه ( mirroring ) گوشی های هوشمند را ارائه می دهند. شایان ذکر است که  MirrorLink عملکرد های کمتری ارائه می دهد اما مسلماً قابل اطمینان تر است.

 

مزایای میرور لینک

  • توسط میرور لینک می توانید تمامی اپلیکیشن های روی گوشی را داخل مانیتور خودرو مشاهده فرمایید .
  • سخت افزار میرورلینک با تمامی گوشی هایی با سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگار است.
  • به راحتی عمل می کند و نیازی به وصل بودن به اینترنت ندارد.
  • این سیستم نیازی به آپدیت ندارد و کاملا بدون خطا میباشد .
  • بسیاری از برنامه های محبوب گوشی های هوشمند مانند رادیو جوان ، فیلیمو ، ویز ، آنتن، فیسبوک، توییتر و…  کاملا با این سیستم سازگار هستند.
  • همچنین برنامه‌ای سازگار با میرور لینک وجود دارد که داده‌های مختلف خودرو را ضبط کرده و بازخوردهای استایل رانندگی راننده، مصرف سوخت و دیگر اطلاعات موردنیاز را نمایش می‌دهد.
  • برنامه‌ی یاد شده برای دور ماندن از ترافیک شلوغ شهری نیز بسیار کاراست.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید