• حساب کاربری
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • RSS سایت
سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۰۶:۰۶:۳۷
نقش اقتصاد آنلاین
  • صفحه اصلی
  • ایران و جهان
  • اقتصاد کلان
  • انرژی
  • بورس
  • بانک و بیمه
  • صمت
  • خودرو
  • مسکن
  • شهرستان
  • فناوری
  • جامعه
  • بیشتر
    • گردشگری
    • ورزشی
    • کافه کتاب
    • طنز
بدون نتیجه
نمایش تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • ایران و جهان
  • اقتصاد کلان
  • انرژی
  • بورس
  • بانک و بیمه
  • صمت
  • خودرو
  • مسکن
  • شهرستان
  • فناوری
  • جامعه
  • بیشتر
    • گردشگری
    • ورزشی
    • کافه کتاب
    • طنز
بدون نتیجه
نمایش تمام نتایج
نقش اقتصاد آنلاین
بدون نتیجه
نمایش تمام نتایج
خانه آخرین اخبار

مدیر عامل دیجی‌کالا در گفتگو با «نقش اقتصاد» به موضوع واقعی و غیرواقعی بودن تخفیفات دیجی‌کالا پرداخت؛ بلک‌فرایدی و بازارِ داغ تخفیف

۱۰ آذر ۱۴۰۳
در آخرین اخبار, اسلایدر سه, اقتصاد کلان, گزارش های ویژه
زمان مطالعه:1 دقیقه
0 0
0

مِهردخت میرزایی روزنامه نگار: دیجی‌کالا، یکی از فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ است که در سال‌های اخیر و در جریان حراج بلک‌فرایدی با تخفیفات خود رکورد فروش آنلاین در کشور را ثبت کرده است.

گفته می‌شود که در سال گذشته، دیجی‌کالا فقط در نخستین روز برگزاری بلک‌فرایدی توانست بیشتر از 12 میلیون بازدیدکننده داشته باشد و کمپین آن با استقبال چشمگیری روبرو شود؛ هرچند که برخی از افراد عنوان می‌کنند قیمت برخی از کالاهای آن با وجود تخفیفات اِعمال شده همچنان گران هستند و بلک فرایدی بهانه‌ای است برای پُر کردن هرچه بیشتر جیب فروشندگان! مسعود طباطبایی، مدیر عامل دیجی‌کالا در گفتگو با «نقش اقتصاد» در رابطه با تخفیف بلک‌فرایدی دیجی‌کالا گفت: ما در آذرماه دو نوبت کمپین داریم که در مقاطع و مناسبت‌های مختلفی در دیجی‌کالا اتفاق می افتند و یکی از این جشنواره‌ها، از ابتدای آذرماه شروع شده است و تا دهم این ماه ادامه دارد. این جشنواره با مشارکت تیم دیجی‌کالا و فروشنده‌هایی برگزار شده است که کالاها را عرضه می‌کنند و در این میان، حدود 4 میلیون و نیم کالا تخفیف خورده‌اند و درواقع، کالاها تخفیفات متفاوتی دارند و سعی کرده‌ایم که تخفیفات واقعی باشند. یعنی مکانیزم‌های کنترلی را درنظر گرفته‌ایم که به گونه‌ای نباشند تا فروشنده‌ها قیمت‌ها را از یک هفته قبل افزایش داده و دوباره قیمت‌ها را کاهش دهند و بگویند که ما تخفیف داده‌ایم و در حقیقت، قیمت کالا؛ مناسب و در بازه‌ای باشد که ارزش دارد و بدنبال آن، مردم هم، استقبال بسیار خوبی از این جشنواره کرده‌اند و به نظر می‌رسد که دیده شده‌ایم.

مدیر عامل دیجی‌کالا درمورد غیرواقعی بودن تخفیفات تصریح کرد: واقعیت این است که ما مکانیزم‌هایی داریم که بر اساس آن‌ها بازه قیمت‌گذاری کالاها را کنترل می‌کنیم و این طور نیست که هر کسی بتواند هر قیمتی که بخواهد برای کالاها درنظر بگیرد؛ به طوری‌که هر فروشنده‌ای که بخواهد در این کمپین شرکت کند و از تخفیفات درنظر گرفته شده در آن استفاده کند باید آن قواعد را رعایت کند و اجازه ندارد قبل از کمپین، قیمت را افزایش دهد؛ به طوری‌که یک ماه قبل از شروع آن، جلوی تغییر قیمت گرفته می‌شود و سیستم‌های کنترلی داریم. اما نمی‌توانیم کتمان کنیم که از میان 4 میلیون و نیم کالا، تعدادی هم از دسترس و کنترل ما خارج نشده باشند؛ چراکه امکان دارد چنین چیزی وجود داشته باشد ولی با این وجود، ما تلاش کرده‌ایم که مکانیزم‌های کنترلی خود را داشته باشیم و به کسی تخفیف غیرواقعی ندهیم و استقبال مردم هم نشان می‌دهد که کالا فروش می‌رود با وجود این که آن‌ها قیمت کالا را با پلتفرم‌های آنلاین دیگر و فروشگاه‌های فیزیکی مقایسه می‌کنند. به همین دلیل، این موضوع بدین معناست که قیمت‌های دیجی‌کالا واقعی هستند و چیزی که کمتر به آن توجه می‌شود شرایط برابر است؛ بنابراین باید دید کالایی که در یک فروشگاه عرضه می‌شود چه کالایی است و گارانتی آن و شرکت عرضه‌کننده و خدمات پس از فروش آن چیست و با توجه به این موارد باید مقایسه صورت بگیرد. در نتیجه، صِرف این که کالایی شبیه کالای دیگری باشد و در بستر دیگر با قیمت پایین‌تر عرضه شده باشد لزوماً به این معنی نیست که هر دو کالا یکی هستند.طباطبایی با اشاره به کالاهای پُرمتقاضی در جشنواره دیجی‌کالا گفت: داده‌هایی که نشان دهند کدام کالاها بیشتر به فروش رسیده‌اند را بعد از کمپین منتشر خواهیم کرد ولی اصولاً در دیجی‌کالا، از کالاهای الکترونیک و تلفن‌های همراه بیشتر از دیگر کالاها استقبال می شود. زیرا ما مرجع قیمت تلفن همراه و همچنین، با فاصله از سایر مراکز و سایت‌های فروش، بزرگ‌ترین فروشنده تلفن همراه در کشور هستیم. به همین دلیل، مهم‌ترین چیزی که مردم از ما خریداری می‌کنند تلفن همراه و لوازم جانبی آن است. او با اشاره به نظارت بر خرید و فروش های دیجی‌کالا خاطرنشان کرد: نهادهای ناظر بر دیجی‌کالا زیاد هستند؛ از سازمان حمایت از مصرف کننده گرفته تا اتاق اصناف و وزارت صمت که ما به همه پاسخ می‌دهیم.

تگ ها: بلک‌فرایدیتخفیفات دیجی‌کالادیجی‌کالا
مطلب قبلی

یک کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با «نقش اقتصاد» ابعاد نحوه عرضه خودرو را واکاوی کرد؛ آرامش در بازار خودرو با حرکت به سمت اقتصاد  بـاز

مطلب بعدی

حساب وکالتی نزد بانک قرض‌الحسنه رسالت برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی

روزنامه نقش اقتصاد

روزنامه نقش اقتصاد

مطلب بعدی

حساب وکالتی نزد بانک قرض‌الحسنه رسالت برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش ویژه

«نقش اقتصاد» بررسی کرد ابعاد مصوبه 3 نرخی شدن گازوئیل

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
0

محمد زند: نظام يارانه‌اي سوخت در ايران سال‌هاست که تحت فشار چالش‌هاي ساختاري از جمله قاچاق گسترده گازوئيل به دليل...

«نقش اقتصاد» از چالش جدی در مذاکرات ایران و آمریکا گزارش می دهد مناقشه برسر میزان غنی سازی

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
0

مجتبی خسروجردی:  در حالي که قرار بود مذاکرات ايران و آمريکا طي اين هفته پيگيري شود تا لحظه تنظيم اين...

گزارش «نقش اقتصاد» از واقعیت‌های پنهان مصرف گاز و چالش‌های بازتوزیع یارانه‌ها؛ چرا اصلاح قیمت گاز کارساز نیست؟

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
0

محمد زند روزنامه نگار: موضوع مصرف انرژي به‌ويژه گاز طبيعي به يکي از مباحث اصلي اقتصادي و اجتماعي در ايران...

بعضی از بیماران به دلیل گرانی هزینه ها، درمان را ترک می کنند؛ شکاف عمیق قیمتی بین داروهای ایرانی و خارجی

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
0

ارزش ريالي و قيمت محصولات دارويي افزايش و توان خريد مردم به‌ويژه خانواده‌هاي داراي بيمار يا افراد مبتلا به بيماري‌هاي...

هزینه های دولت نفس اقتصاد کشور را گرفت؛ اعداد نگران کننده بودجه 1404

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
0

ندا مؤمن روزنامه نگار: در شرايطي که اقتصاد ايران با محدوديت منابع، رشد پايين و تورم مزمن مواجه است نحوه...

قبلی بعدی

گفت و گو

آخرین اخبار

در گفتگوی «نقش اقتصاد» با یک کارشناس مطرح شد 3 ضلع ویران کننده صنعت خودروسازی

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
0

محمد جواد خلیلی: بازار خودرو ايران سال‌هاست در تلاطم نوسانات اقتصادي سياست‌هاي ناپيوسته و محدوديت‌هاي بين‌المللي قرار دارد. افزايش قيمت‌ها...

در گفتگو با یک کارشناس اقتصادی پشت پرده کاهش قیمت دلار و تداوم گرانی کالاها بررسی شد رابطه معکوس قیمت کـالا با  نرخ  ارز

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴

«نقش اقتصاد» در گفتگو با یک کارشناس، تأثیر سیاست‌های پولی و دیپلماسی بر بورس را واکاوی کرد؛ مذاکرات سیاسی؛ فرمان حرکت بازار سرمایه

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴

«نقش اقتصاد» در گفتگو با یک کارشناس عوامل مؤثر بر رکود و تورم در بازار خودرو را واکاوی کرد؛ خودروهای خارجی میهمانان مردد بازار ایران

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس: افزایش تولید بنزین در ستاره خلیج‌فارس

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
قبلی بعدی

آخرین اخبار

در گفتگوی «نقش اقتصاد» با یک کارشناس مطرح شد 3 ضلع ویران کننده صنعت خودروسازی

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴

در گفتگو با یک کارشناس اقتصادی پشت پرده کاهش قیمت دلار و تداوم گرانی کالاها بررسی شد رابطه معکوس قیمت کـالا با  نرخ  ارز

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴

«نقش اقتصاد» بررسی کرد ابعاد مصوبه 3 نرخی شدن گازوئیل

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴

ضربه کاسبان تحریم به صنعت ایران

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴

«نقش اقتصاد» از چالش جدی در مذاکرات ایران و آمریکا گزارش می دهد مناقشه برسر میزان غنی سازی

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
قبلی بعدی
نقش اقتصاد آنلاین

پایگاه تحلیلی – خبری نقش اقتصاد آنلاین از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده و همواره در جهت اطلاع رسانی در حوزه های مختلف بالاخص بخش اقتصادی در تلاش است.

دسترسی سریع

  • تماس با ما
  • درباره ما
  • استعلام کارت سوخت
  • نرخ ارز و طلا
  • استعلام خلافی خودرو
  • سابقه بیمه
  • ارز دیجیتال

مجوزها

تمامی حقوق متعلق به نقش اقتصاد آنلاین می باشد

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

ورود
بدون نتیجه
نمایش تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • ایران و جهان
  • اقتصاد کلان
  • انرژی
  • بورس
  • بانک و بیمه
  • صمت
  • خودرو
  • مسکن
  • شهرستان
  • فناوری
  • جامعه
  • بیشتر
    • گردشگری
    • ورزشی
    • کافه کتاب
    • طنز

تمامی حقوق متعلق به نقش اقتصاد آنلاین می باشد

به نسخه موبایل بروید