• حساب کاربری
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • RSS سایت
شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۴ - ۰۳:۳۷:۰۴
نقش اقتصاد آنلاین
  • صفحه اصلی
  • ایران و جهان
  • اقتصادی
    • اقتصاد کلان
    • انرژی
    • بورس
    • بانک و بیمه
    • صمت
    • خودرو
    • مسکن
  • شهرستان
  • فناوری
  • جامعه
  • گردشگری
  • ورزشی
  • کافه کتاب
  • طنز
بدون نتیجه
نمایش تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • ایران و جهان
  • اقتصادی
    • اقتصاد کلان
    • انرژی
    • بورس
    • بانک و بیمه
    • صمت
    • خودرو
    • مسکن
  • شهرستان
  • فناوری
  • جامعه
  • گردشگری
  • ورزشی
  • کافه کتاب
  • طنز
بدون نتیجه
نمایش تمام نتایج
نقش اقتصاد آنلاین
بدون نتیجه
نمایش تمام نتایج
خانه اقتصادی بانک و بیمه

محسن سیفی در نشست با مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های زیرمجموعه عنوان کرد: اقناع و پاسخگویی شفاف و صادقانه به افکار عمومی از وظایف روابط‌عمومی‌ است

۹ بهمن ۱۴۰۳
در بانک و بیمه
زمان مطالعه:1 دقیقه
0 0
0
​محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، مهمترین انتظار مدیران ارشد از واحد‌های روابط‌عمومی را اقناع و پاسخگویی شفاف، صریح و صادقانه به افکار عمومی و مخاطبان مجموعه بانک صادرات ایران عنوان کرد و خواستار هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای تبیین موفقیت‌های خانواده بزرگ بانک شد.
 
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران وی در نشستی با مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه بانک، ضرورت وجود ارتباط مستمر بین روابط‌عمومی شرکت‌ها و بانک و هماهنگی با سیاست‌های کلان بانک را مورد توجه و تاکید قرار داد و گفت: توقع خاصی به غیر از تحقق اهداف کلان برای تعالی بانک صادرات ایران از مجموعه روابط‌عمومی وجود ندارد. تمامی شرکت‌های زیرمجموعه، جزئی از خانواده بزرگ بانک صادرات ایران هستند و ارتقای هر کدام از شرکت‌ها به تعالی بانک کمک می‌کند.
سیفی در این جلسه که هدایت نصرالهی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات، ادریس سالاری مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران و جمعی از کارکنان این اداره حضور داشتند، با تأکید بر همفکری و هم‌افزایی بین بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، افزود: هم‌افزایی باید در دو بخش دانش و اجرا صورت گیرد. در این راستا برگزاری جلسات و رویدادهای مشترک، می‌تواند به همکاری بهتر روابط‌عمومی شرکت‌ها کمک کند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در بیان انتظارات از روابط‌عمومی‌ها افزود: تبیین اتفاقات و دستاوردهای مثبت در مجموعه خانواده بزرگ بانک صادرات ایران، باید توسط تمامی واحد‌های روابط‌عمومی انجام و به ذینفعان منتقل شود.
سیفی اظهار کرد: یکی از انتظارات اصلی از روابط‌عمومی‌ها، اقناع و پاسخگویی صریح، شفاف و صادقانه به ابهامات و شائبه‌های مطرح شده است. باید اتفاقات و دستاوردها به طور صادقانه، منصفانه و با نگاه حمایتی منعکس شود. قرار نیست اغراق و بزرگ‌نمایی صورت گیرد اما باید دستاوردها و موفقیت‌ها به نحوی تبیین شود تا مخاطب را جذب کرده و اقدامات موفق بانک را آن طور که هست، نشان دهیم.
وی با اشاره به اعتماد مردم به بانک‌ها گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی و ناترازی در بخش‌های مختلف، ناترازی در درآمد خانوارها هم وجود دارد که باعث افزایش تسهیلات‌خواهی مردم از بانک‌ها شده، اما منابع بانک‌ها برای پاسخگویی به تمام درخواست‌ها محدود است. با این وجود مردم به بانک‌ها اعتماد دارند و پول، دارایی‌ و اسناد با ارزش خود را در بانک‌ها به امانت می‌گذارند یا سپرده‌ می‌کنند. بنابراین لازم است وظایفمان را به درستی انجام دهیم و در شعب مشتریان را تکریم کنیم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: ایجاد هماهنگی، همبستگی و نظم درون سازمانی و اعتقاد به اهداف متعالی بانک از دیگر وظایف روابط‌عمومی‌ها است. تهییج و همراه ساختن تمامی همکاران برای دستیابی به اهداف بانک یا شرکت‌های تابعه، بر عهده روابط‌عمومی است.
وی افزود: همکاری و هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های مجموعه بانک صادرات ایران نیازمند تهیه دستورالعمل و ساختاری است که هماهنگی‌ها با محوریت اداره کل روابط‌عمومی افزایش یابد و روابط‌عمومی بانک نظارت موثری بر عملکرد و انتصاب مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیر مجموعه داشته باشد.
سیفی تقویت ارتباط با مشتریان قبل و بعد از ارائه محصولات بانک را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: باید محصولات را به شکل مناسبی معرفی کنیم تا مشتری تمایل و انگیزه استفاده از آن را بیابد و پس از مصرف اگر بازخوردی مشاهده شد، روابط‌عمومی باید از این فرصت به خوبی استفاده کرده و موضوع جلب رضایت مشتریان و اعتماد آنها را به عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوعات، در دستور کار قرار دهد.
وی فرهنگ‌سازی و آماده‌سازی بدنه و ظرفیت همکاران بانک و شرکت‌های تابعه برای توسعه و ترویج استفاده از محصولات بانک و شرکت‌ها را نیز از دیگر انتظارات خود از روابط‌عمومی عنوان کرد.
در پایان این نشست مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات و مدیرکل روابط‌عمومی بانک نیز مسائل و موارد مطرح شده توسط مدیران روابط‌عمومی شرکت‌ها مورد بحث و بررسی قرار داده و راهکارهای مناسب برای ارتقای همکاری بانک با شرکت‌ها، ایجاد دبیرخانه روابط عمومی شرکتها، هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود را به بحث و بررسی گذاشتند.
IMG_20250128_085715_076.jpg
IMG_20250128_085716_976.jpg
IMG_20250128_085720_802.jpg
IMG_20250128_085723_097.jpg
IMG_20250128_085724_829.jpg
تگ ها: بانک صادرات ایرانروابط‌عمومی‌مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های زیرمجموعه
مطلب قبلی

استاندار کردستان در جلسه شورای برنامه ریزی استان اعلام کرد: بانک های استان ۴٨ درصد عملکرد دارند و این همه متقاضی تسهیلات در بانک ها منتظر هستند

مطلب بعدی

با گذشت 7ماه از رونمایی؛ «سپینو» بانک صادرات ایران یک میلیونی شد

روزنامه نقش اقتصاد

روزنامه نقش اقتصاد

مطلب بعدی

با گذشت 7ماه از رونمایی؛ «سپینو» بانک صادرات ایران یک میلیونی شد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار روز

در گفتگوی «نقش اقتصاد» با یک کارشناس بررسی شد: تبعات معاملات تهاتری بر اقتصاد کشور

۱۳ خرداد ۱۴۰۴

«نقش اقتصاد» در گزارشی به عوامل سقوط رشد نفت و پیامدهای آن بر اقتصاد ایران پرداخت حرکت اقتصاد ایران در مسیر ناهموار

۱۳ خرداد ۱۴۰۴

موانع تحقق اقتصاد دریاپایه

۱۳ خرداد ۱۴۰۴

در گفتگوی «نقش اقتصاد» با یک کارشناس، عوامل مؤثر بر نوسانات بازار املاک واکاوی شد ابتلای بازار مسکن  به سندرم تورم

۱۳ خرداد ۱۴۰۴

«نقش اقتصاد» از نحوه قیمت‌گذاری و تخصیص یارانه‌های انرژی گزارش می دهد عدالت حلقه مفقوده توزیع انرژی در کشور

۱۳ خرداد ۱۴۰۴
قبلی بعدی

آخرین اخبار اقتصادی

در گفتگوی «نقش اقتصاد» با یک کارشناس بررسی شد: تبعات معاملات تهاتری بر اقتصاد کشور

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۱۳ خرداد ۱۴۰۴
0

هیوا زارعی:  بازار مسکن ايران در حال حاضر تحت تأثير ترکيبي از تورم بالا، رکود اقتصادي و بي‌ثباتي در سياست‌هاي...

«نقش اقتصاد» در گزارشی به عوامل سقوط رشد نفت و پیامدهای آن بر اقتصاد ایران پرداخت حرکت اقتصاد ایران در مسیر ناهموار

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۱۳ خرداد ۱۴۰۴
0

محمد جواد خلیلی -اقتصاد ايران در سال 1403 شاهد تحولاتي قابل توجه در بخش نفت بود که بر اساس گزارش...

موانع تحقق اقتصاد دریاپایه

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۱۳ خرداد ۱۴۰۴
0

هادی حق شناس - يکي از دلايل اصلي عدم توسعه اقتصاد درياپايه در ايران، اين است که اقتصاد بخش خشکي...

«نقش اقتصاد» از نحوه قیمت‌گذاری و تخصیص یارانه‌های انرژی گزارش می دهد عدالت حلقه مفقوده توزیع انرژی در کشور

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۱۳ خرداد ۱۴۰۴
0

محمد جواد خلیلی - در جهاني که منابع انرژي به‌عنوان يکي از ستون‌هاي اصلي توسعه اقتصادي و رفاه اجتماعي شناخته...

حاج محمدرضا دهقان طزرجانی ملقب به شیررضا در گفتگو با خبرنگاران، مطرح کرد: محصولات‌ شیررضا به دلیل تنوع و کیفیت بالا به ۳۲ کشور جهان صادر می‌شود

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۱۲ خرداد ۱۴۰۴
0

گروه کارخانجات شیررضا با هدف صادرات محصولات ایرانی در بازار های خارجی، با حضور مستمر در نمایشگاهای بین المللی، توانسته...

قبلی بعدی

گزارش ویژه

«نقش اقتصاد» از نحوه قیمت‌گذاری و تخصیص یارانه‌های انرژی گزارش می دهد عدالت حلقه مفقوده توزیع انرژی در کشور

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۱۳ خرداد ۱۴۰۴
0

محمد جواد خلیلی - در جهاني که منابع انرژي به‌عنوان يکي از ستون‌هاي اصلي توسعه اقتصادي و رفاه اجتماعي شناخته...

زنگ خطر تجارت خارجی

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۱۱ خرداد ۱۴۰۴
0

    درطول اين دو دهه تغيير در شرکاي اصلي رخ داده است؛ به طوري که چين و عراق به...

«نقش اقتصاد» در گزارشی به بازتعریف مسیرهای انتقال نفت در سایه تحریم‌ها پرداخت سکوت چین، نفت ایران را به ساحل می برد

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۱۱ خرداد ۱۴۰۴
0

محمد جواد خلیلی- در شرايطي که جهان همچنان با پيچيدگي‌هاي ناشي از تحريم‌هاي بين‌المللي عليه ايران دست‌وپنجه نرم مي‌کند و تلاش‌هاي...

خسارت 37 میلیارد تومانی به ازای خروج هر نخبه از ایران؛ سایه سنگین خروج نخبگان برسر صنایع

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۹ خرداد ۱۴۰۴
0

تخمين يک يادداشت در نشريه فايننشال تايمز نشان مي‌دهد تعداد دانشجويان ايراني خارج از کشور به 110 هزار نفر رسيده...

«نقش اقتصاد»دلایل توقف توسعه صنعت سی ان‌جی در ایران را بررسی کرد فرصت های از دست رفته در صنعت سی ان‌جی

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۹ خرداد ۱۴۰۴
0

محمد جواد خلیلی- در حالي که جهان با شتاب به سوي استفاده از منابع انرژي پاک و پايدار حرکت مي‌کند...

قبلی بعدی

گفت و گو

آخرین اخبار

در گفتگوی «نقش اقتصاد» با یک کارشناس بررسی شد: تبعات معاملات تهاتری بر اقتصاد کشور

توسط روزنامه نقش اقتصاد
۱۳ خرداد ۱۴۰۴
0

هیوا زارعی:  بازار مسکن ايران در حال حاضر تحت تأثير ترکيبي از تورم بالا، رکود اقتصادي و بي‌ثباتي در سياست‌هاي...

«نقش اقتصاد» در گزارشی به عوامل سقوط رشد نفت و پیامدهای آن بر اقتصاد ایران پرداخت حرکت اقتصاد ایران در مسیر ناهموار

۱۳ خرداد ۱۴۰۴

در گفتگوی «نقش اقتصاد» با یک کارشناس، عوامل مؤثر بر نوسانات بازار املاک واکاوی شد ابتلای بازار مسکن  به سندرم تورم

۱۳ خرداد ۱۴۰۴

«نقش اقتصاد» در گفتگو با یک کارشناس به بررسی ریشه‌های بحران مسکن در ایران پرداخت؛ انفجار قیمت مسکن با  احتکار و  انحصار

۹ خرداد ۱۴۰۴

مرتضی افقه در گفتگو با «نقش اقتصاد» مطرح کرد تشدید بحران اقتصادی با بی تدبیری در سیاست‌های جمعیتی

۵ خرداد ۱۴۰۴
قبلی بعدی
نقش اقتصاد آنلاین

پایگاه تحلیلی – خبری نقش اقتصاد آنلاین از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده و همواره در جهت اطلاع رسانی در حوزه های مختلف بالاخص بخش اقتصادی در تلاش است.

دسترسی سریع

  • تماس با ما
  • درباره ما
  • استعلام کارت سوخت
  • نرخ ارز و طلا
  • استعلام خلافی خودرو
  • سابقه بیمه
  • ارز دیجیتال

مجوزها

تمامی حقوق متعلق به نقش اقتصاد آنلاین می باشد

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

ورود
بدون نتیجه
نمایش تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • ایران و جهان
  • اقتصادی
    • اقتصاد کلان
    • انرژی
    • بورس
    • بانک و بیمه
    • صمت
    • خودرو
    • مسکن
  • شهرستان
  • فناوری
  • جامعه
  • گردشگری
  • ورزشی
  • کافه کتاب
  • طنز

تمامی حقوق متعلق به نقش اقتصاد آنلاین می باشد

به نسخه موبایل بروید